بختیاری خبرداد؛

انجام کار فرهنگی مأموریت کمیته امداد است

رئیس کمیته امداد گفت: ماموریت ما انجام توانمندسازی، اشتغال، مسکن و کار فرهنگی برای محرومان است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در آئین آغاز به کار خانه مدیریت بحران هلال در سراسر کشور با عنوان «طرح ملی یاس» اظهار کرد: افتخار می‌کنیم به اسلامی که نقش زنان را نقش محوری می‌داند.

او با بیان اینکه یکی از رسالت‌های سنگین سازمان جوانان هلال احمر در حوزه محتوایی است، گفت: توانمندسازی اجتماعی یک رکن است و دختری که پدر ندیده و در حوزه طرح ملی یاس قرار می‌گیرد می‌تواند هم نوعان خود را در هر مواقعی کمک کند.

بختیاری گفت: ماموریت ما توانمندسازی، اشتغال، مسکن و کار فرهنگی است.

بختیاری گفت: به نظر میرسد یکی از مسائلی که ما در کمیته امداد نباید از آن غفلت کنیم آموزش‌هایی است که در رابطه با مسائل اجتماعی است، زیرا توانمندسازی یک بخشی از آن اشتغال، بخشی مسکن و بخشی کار فرهنگی و توانمندسازی مسایل اجتماعی است.

بختیاری گفت: در بخش‌های مختلف ما برای اینکه این آموزش‌ها تسری پیدا کند و جامعه هدف کمیته امداد به ویژه دختران و پسران عزیزمان که فرزندان ما هستند آموزش‌هایی در مسائل مدیریت بحران‌ها و مسائل اجتماعی ببینند، همراهی کنند و دوره‌های لازم در این قسمت دیده شود، در آبان ماه پیش نویس طرحی تهیه شده بود و تفاهم نامه‌ای با ریاست جمعیت هلال احمر مبادله شد و براساس آن برنامه‌ها انجام میگیرد.

او گفت: انشالله در این راستا براساس برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفته و هدف گذاری‌هایی که شده ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار