ضربات مهلک نیرو‌های یمنی به مزدوران سعودی/ سرتیپ ترکی المالکی زخمی شد

منابع خبری از زخمی شدن سخنگوی ائتلاف سعودی در حملات موشکی نیرو‌های مردمی یمن خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، منابع محلی یمنی از هلاکت یک مزدور سعودی (وابسته به منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن) و زخمی شدن ۸ نظامی دیگر بر اثر انفجار بمب از سوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه «الکدحه» در غرب تعز خبر دادند.

همچنین خبرگزاری‌ها چهارشنبه شب از وقوع یک انفجار مهیب در مأرب خبر دادند که گفته می‌شود ناشی از حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع متجاوزان بوده است.

شبکه تلویزیونی العالم نیز در خبری به نقل از منابع نظامی اعلام کرد چهارشنبه شب به دنبال حمله موشکی نیرو‌های یمنی سرتیپ «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در محل اقامتش در منطقه «العسکریه الثالثه» در شرق یمن زخمی شد. المالکی دو روز پیش به مأرب سفر و با مقامات دولت مستعفی یمن در این شهر دیدار کرد.

گفتنی است رسانه‌های یمنی نزدیک به دولت منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی و برکناره شده یمن) نیز به زخمی شدن المالکی در حمله موشکی به محل اقامتش اذعان کرده اند. پیش‌تر یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی و مواضع حساس و مهم عربستان در مناطق «عسیر»، «جیزان» و شرکت آرامکو در بندر «رأس التنوره» با استفاده از ۱۴ پهپاد و هشت فروند موشک یمنی خبر داد.

یحیی سریع با هشدار به عربستان و کشور‌های متجاوز گفت: تا زمانی که رژیم سعودی به تجاوزگری و محاصره علیه کشورمان ادامه دهد، به این کشور نسبت به انجام عملیات دردناک هشدار می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
سازمان ملل...سازمان رشوه خورهای صهیونیسم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
ایشالا پیروزی یمن و نابودی آل سعودکافر
آخرین اخبار