روحانی در جلسه هیئت دولت:

کاخ سفید به برجام برگردد و خجالت نکشد/ تداوم تحریم‌های ایران خواست صهیونیست و ارتجاع منطقه است

رئیس جمهور گفت: ما در برابر کاخ سفید می‌گوییم به قانون برگردید و خجالت نکشید، امروز و فردا نکنید.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه "امروز اگر متحد و یکصدا و در کنار هم باشیم می‌توانیم پیروزی را بزودی لمس کنیم"، گفت: طراحان شکست ایران و نظام، امروز به شکست خودشان صراحتا اعتراف می‌کنند و این نشان می‌دهد که پیروزی نزدیک است.

رئیس جمهور، تداوم تحریم‌های ضد ایرانی را خواست صهیونیسم و ارتجاع منطقه و ظلم به مردم بزرگ ایران دانست و با بیان اینکه با تدبیر نباید اجازه دهیم خواست دشمنان محقق شود، خطاب به مقام‌های کاخ سفید تاکید کرد: خجالت نکشید و به قانون بازگردید و برای اجرای مقررات بین المللی امروز و فردا نکنید و بدانید همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اعلام نموده اند، بلافاصله پس از بازگشت شما به تعهداتتان، ما نیز به تعهداتمان بازخواهیم گشت.

روحانی ادامه داد: وقتی یک ملت در برابر یک ابرقدرت سه سال ایستاد و منتخبان تازه در آن کشور صراحتا بیان می‌کنند که راه چهار ساله قبلی شکست خورده است این یعنی موفقیت ایران و حتما اگر با وحدت و اتحاد راه خودمان را ادامه دهیم، به پیروزی خواهیم رسید.

رئیس جمهور در عین حال تصریح کرد: اگر در برابر خواست مردم تواضع نکردیم و به فکر این باشیم که انتخابات چه خواهد شد و خواست مردم را کنار بگذاریم پیروزی از آن ما نخواهد بود و در آن انتخابات هم به نتیجه دلخواه نخواهیم رسید چرا که مردم آگاه‌تر از آن هستند که بخواهیم آن‌ها را از جاده اصلی و درست به سمت راست و چپ منحرف کنیم.

وی در آغاز سخنان خود با تبریک فرا رسیدن عید بعثت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، این روز را بالاترین روز در طول تاریخ و بعثت را بزرگ‌ترین رخداد تاریخ خواند و گفت: خداوند پیغمبر را مامور نکرد تا مردم را به سمت حق و هدایت بکشاند یا مجبور کند یا فرمان صادر کند، بلکه از پیامبر خواست مردم را به هدایت، رحمت، اخوت، علم، تقوا و پاکدامنی دعوت کند.

روحانی افزود: دینی که پیامبر به ترویج آن مبعوث شد نامش اسلام است، یعنی صلح، سلامتی، تسلیم در برابر قانون و فرمان خدا؛ اسلام دینی است که سراسر آن سلام و امن است. پیامبر عظیم‌الشأن اسلام آمد تا با خرافات بجنگد و جامعه‌ای را که همه افتخارش به شمشیر و شعر جاهلی بود به جامعه‌ای برگرداند که علم، دانش و ارزش‌های اخلاقی در آن فضیلت است.

رئیس جمهور با یادآوری اینکه غایت بعثت پیامبر تکمیل فضائل اخلاقی بود، اظهار داشت: اگر فضائل اخلاقی را بر فضای اجتماع حاکم کردیم به دعوت پیامبر عمل کرده‌ایم، اگر نه همچنان در پله‌های اول این راه هستیم. انقلاب اسلامی برای این نبود که بیاییم بگوییم ما چنین و چنان هستیم، برای این بود که با هم برادر باشیم، همدیگر را یاری کنیم و دست همدیگر را بگیریم و کمک کنیم.

روحانی با بیان اینکه امروز بعثت باید روح ما را برای حرکت به سوی تحقق اهداف بعثت پیامبر برانگیزد، تصریح کرد: نگاهی که از جانب پیامبر (ص) و وحی بود می‌تواند ما را متحول و یکپارچه کند و مشکلات امروز جامعه ما با نگاه به غار حراء و بعثت پیامبر (ص) و نه نگاه غربی و شرقی قابل حل است.

رئیس جمهور ادامه داد: بر اساس این نگاه باید در کار‌های مهم نظر مردم را اصل بدانیم، همانطور که پیغمبر (ص) نظر مردم را اصل می‌دانست. مشورت که خداوند پیامبر (ص) را بر آن امر کرد، امروز برای ما هم هست. ما هم بر همان مبنا باید حرکت کنیم. اگر نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات را به عنوان راه اصلی برای مدیریت کشور پذیرفت و به انتخاب و نظر مردم احترام گذاشت، آن وقت می‌توانیم به راحتی از همه مشکلات و پیچ و خم‌هایی که امروز پیش روی ما است، عبور کنیم.

روحانی خاطرنشان کرد: امروز، روزی است که ۳ سال جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشتیم. اگر متحد و در کنار هم باشیم، می‌توانیم به زودی پیروزی را لمس کنیم. ملت ایران به بزرگترین موفقیت و برتری تاریخی دست یافته است. اگر با وحدت و اتحاد راه خودمان را ادامه دهیم به پیروزی می‌رسیم، ولی اگر خدای ناکرده به نظر مردم توجه نکردیم، به فکر مردم احترام نگذاشتیم، در برابر خواست مردم تواضع نکردیم و در برابر مردم فروتنی نکردیم، پیروزی از آن ما نخواهد بود.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران صراحتا اعلام کرده است که اگر طرف پیمان‌شکن برجام پای تعهد خود بازگردد، ایران نیز به اجرای کامل تعهدات خود باز می‌گردد، گفت: امیدواریم آن‌هایی که دیروز قانون‌شکن بودند و امروز می‌گویند می‌خواهیم به قانون عمل کنیم، در عمل این واقعیت را نشان دهند که در پی اجرای قانون هستند و نمی‌خواهند تروریسم اقتصادی دولت قبل را ادامه دهند. از روز ۲۰ ژانویه تا امروز هر ساعت که می‌گذرد معنایش این است که دارید قانون را زیر پا می‌گذارید و این باید در تاریخ ثبت شود.

روحانی اضافه کرد: همه شرایط برای اینکه همه ۷ کشور به تعهدات خود برگردند، آماده است. آمریکا از آنجا که در شکستن پیمان پیش قدم بوده باید در بازگشتن به پیمان هم پیش قدم باشد. آمریکا بداند ما برای اجرای پیمان آماده‌ایم. برای اجرای کل با کل آماده‌ایم و برای اجرای جزء با جزء هم آماده‌ایم. برای عمل به همه تعهد در برابر همه تعهد آماده‌ایم و برای عمل به بخشی از تعهد در برابر بخشی از تعهد باز هم آماده‌ایم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام عید و نوروز اظهار داشت: مردم در این ایام زندگی و روح خود را نو می‌کنند و طبیعتا خرید هم بخشی از رسوم این ایام است. باید زمینه را برای آن‌ها آماده کنیم و نگذاریم یک مشت دلال سودجو، زندگی مردم را با مشکل مواجه کنند.

روحانی تصریح کرد: البته یک مقدار از مشکلات طبیعی است، یک مقدار از مشکلات مربوط به دولت تروریست آمریکاست که متأسفانه این دولت هم هنوز راه دولت قبل را ادامه می‌دهد، اما یک مقدار از مشکلات به دلال‌بازی‌های غلط، نادرست و ناروا در جامعه مربوط می‌شود.

رئیس جمهور با اشاره به اصرار دولت برای احیای وزارت بازرگانی و ارائه لایحه دو فوریتی به این منظور به مجلس خاطرنشان کرد: امروز وزیری که به فکر زندگی و مصرف مردم باشد، به فکر این باشد که توزیع چگونه انجام شود، نداریم. توزیع بی‌صاحب است و این مشکل اصلی ماست. کسانی که با تحقق این تصمیم دولت همراهی نکردند باید در برابر مردم بابت مشکلاتی که در اثر عدم تحقق این تصمیم پدید آمده است، پاسخگو باشند.

روحانی ادامه داد: البته این بدان معنا نیست که دست روی دست بگذاریم. معتقدم وزارت صمت و وزارت جهادکشاورزی، مسئولیت بسیار سنگینی در برابر مردم دارند. نمی‌توانیم در دولت بنشینیم و راحت بگوییم تحریم بود. نمی‌توانیم بگوییم، چون مجلس لایحه دولت را تصویب نکرد، پس دست روی دست بگذاریم.

رئیس جمهور گفت: امروز باید برای حل معضلات مردم به صحنه بیاییم. می‌دانم که وزارتخانه‌ها شبانه‌روز تلاش می‌کنند، اما معیار اینکه تلاش‌های ما کافی است یا نه، مردم هستند، اگر مردم به دولت بگویند تلاش‌های شما کافی است خوب است، اما بعید می‌دانم مردم تلاش‌های ما را کافی بدانند. نه اینکه مردم از تحریم اطلاع نداشته باشند، یا ندانند که لایحه دادیم و لایحه رد شده است. این‌ها را می‌دانند، اما علیرغم این می‌گویند ما تلاش بیشتر می‌خواهیم و درست هم می‌گویند و آن‌ها می‌گویند دست دلال‌ها را در این بازار بازنگذارید.

روحانی افزود: از وزرا، مجریان، استانداران، مدیران کل، بازرسان و دست اندرکاران امور تعزیزات درخواست می‌کنم امروز با همه توان بیایند و شب عید مردم را شیرین کنند البته تصمیماتی در دولت برای بازارچه‌های مرزی و گشایش‌ها با این هدف که روی این کالا‌ها اثر بگذارد، اتخاذ کردیم و از مسوولان ذیربط می‌خواهم که به سرعت این مصوبه دولت اجرا و پیاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
آقای روحانی ، لطفا پاسخ صحیح بدهید، همه کشور را معطل برجام کردید و بهانه ترامپ داشتید و بعدش بایدن،‌حالا چی شده؟ چرا تحریم ها را لغو نمی کنند؟؟‌چرا به حرف رهبری گوش نمی کنید و حقیرانه به آمریکا و اروپا دلبسته اید؟؟ بایستی محکم در برابر آمریکا و اروپا ایستاد. چرا با گروسی توافق سه ماهه کردید؟؟ حالا آنها فهمیده اند که شما ضعیف هستید. و با این وقتی که به آنها داده اید آنها گامهای جدیدی را برمی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
جناب عالی خجالت نکش استعفا بده برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
هشت ساله هر روز کارش شده خواهش و التماس به غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
مفلوک تر و ضعیف تر و بیچاره تر از تو گمان نکنم کشور به خودش مسئول و رئیس جمهور دیده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
خسته نشدی از التماس کردن
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
نه
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۳:۱۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
فکرش تو خوابم درباره برجام حرف میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
التماس نکن ماروکوچیک میکنی هفت سال نشستی به امیدکدخدا،عزت مردمی که همه سختی هاروتحمل کردن ازبین نبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
آنچنان بزنید تو دهن ارتجاع منطقه براشون هزینه سازی کنید با التماس از سرورشان امریکا بخواهند با ایران کاری نداشته باشد از چی میترسید فرزندان جاهلیت هر عمل پلیدی که به ذهنشون رسید کوتاهی نکردن نهایتش نوکری اسراییل بود که با ذلت پذیرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
اینهمه ازبرحام گفتی ما دیگر خجالت میکشیم
آقای روحانی شما خسته نشدی
برجام را نخواستیم وشما ازش خارج شو بزار در پسابرجام
باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
چقدر التماس چقدر ذلت و خواری
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا رحمتی
۱۹:۵۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
جناب روحانی بی تدبیری دولت را به پای برجام ننویس خسته نشدید از اینهمه التماس به غرب .اونام بهتان گوش می دهند به برجام برمی گردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
برجام چه طنز تلخی شاهکار دولت که کشور رو نابود می کرد خوب شد ترامپ خارج شد
Germany
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
اگر شما قانون از کجا آورده ای از بعد از انقلاب تا حالا را پیاده بکنی
می فهمند دشمن کجاست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
مگه امریکا و اسرائیل دو روی یه سکه که میگه آمریکا برگرده برجام چون اسرائیل از برجام متنفره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
آقای روحانی واقع بین باش بایدن از کلمه "بلافاصله"درک دیگری دارد "وبه دولتمردانت بگو :بجای "ساده"زندگی کردن "ساده لوحی"را القا نکنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
عجالتاً خودت یه ذره خجالت بکش و برجام رو بریز توی دستشویی و سیفون رو بکش بره که بوی گندش عالم و آدم رو برداشته
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
برجام رو بریز توی خلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
چرا روحانی دست از دامن غرب نمی کشد . چرا ذلیلانه التماس غرب را می کند . کی متوجه خواهد شد . یا خواب است یا خواب زده
دروغ هایش هم کم نشده هنوز از صحبتهای رهبری مدتی نگذشته ناقص و تحریف شده بیان می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
دروغگویی ونسبت دادن دروغ به رهبری در روز روشن آنهم توسط رییس جمهور !رهبری هرگز نگفتند بلافاصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
ما که نظراتمان را مینویسیم همین مردم ایرانیم یکی نیست به گوش مسئولان برساند دنیای امروز باید مثل بقیه بمب اتم داشت تا قابل احترام باشیم و تحریم نباشیم .اگه داشتی و استفاده نکردی مسلمانی وگرنه وقتی نداری چه چیز را میخوای استفاده کنی.ومسلمان نباید به هیچکس التماس کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
اگر تحریم نبود شما پشت کدام موضوع می خواسید بی عرضگی خودتان را کتمان کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
ای قربون دهنت که زیباترین جمله رو بیان کردی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۴۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
برجام ربطی به روحانی و ظریف و ....... نداره // برجام جز سیاست های نظام میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۴:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
امریکا داره کار و سیاست خودش رو دنبال میکنه شما وبعضی نه همه مسوولین بی کفایت کشور باید خجالت بکشند نمیدونم ادم از یک مار باید چندبار گزیده بشه تا بخودش بیاد وخودشو جمع و جور کنه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
روحانی پول ما را در بورس پس بده
Germany
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
ۀطفا با حسین فریدون تماس بگیرند
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
آقای روحانی در محضر خدا باید جوابگوی تک تک مردم ایران باشید .
از گرانی
عدم نظرات
دخالت بدون علم شما در بورس
بدبخت کردن مردم
سرگرم کردن کردم
شرمنده کردن پدرا
سیاه بخت کردن عروسا و داماد ها
چه جوانانی که بخاطر عدم ازدواج رفتن سراغ تن فروشی
توی دوران شما تمام بلاهای آسمانی و زمینی نازل شد .
از خشکسالی امسال زلزله سیل طوفان و... نمیدونم چه جوری خوابتون میبره نمیدونم واقعا اصلا میتونید جبران کنید .شما که علم و دانایی و عرضه ریاست نداشتید چرا اومدید چرا ملت بدبخت کردید چرا قیامت خودتون رو نابود کردید .الم یعلم بان الله یری .....
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
چرا در محضر خدا?
در محضر تک تک مردم ایران باید جوابگو باشه
Iran (Islamic Republic of)
هوتن
۱۴:۳۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
بببینید یک رییس مثلا جمهور چجوری غیر مستقیم داره التماس میکنه که امریکا به برجام برگرده!!!! خفت تا کجا؟؟؟ اش ماش به همین خیال باش!!!
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۴:۰۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
سلام ،

قرآن کریم :
و آخر دعواهم أن الحمد للّه رب العالمین ،
و لعن الله المنتظرین من الآن الی قیام یوم الدین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
همه میدانید که ریشه مشکلات مسئله اسرائیل است.
واقعا چرا زندگی چند نسل مردم و آینده میهن را به خاطر دشمنی با اسرائیل نابود میکنید؟
تو این همه کشور مسلمان و غیر مسلمان و عربی و ... چرا ما کاسه داغ تر از آش شدیم؟
چرا؟
چرا؟
چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
بسم الله القاصم الفاسدین والمنافقین والمنحرفین والقاسطین والمارقین والناکثین

سلام علیکم

ربیعی، سخنگوی دولت:
صف‌ها بخاطر تلاش مجلس برای حذف دلار ۴۲۰۰ تومنی (جهانگیری) از بودجه بود!

روحانی با خنده:
ما (دولت) طوری دلار ۴۲۰۰ تومنی را از کالاهای اساسی حذف کردیم؛
که اصلا کسی متوجه نشد!

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
آقای روحانی مگر شما نگفتید آمریکا یک مزاحم بود که خوب شد از برجام خارج شد. حال التماس می کنید که برگردد؟
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
کی گفت?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۴۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
شما ها که منتقد همیشگی دولت آقای روحانی هستید ،عادل نیستید.
الان که درآمد دولت بقدری کم شده که یک میلیارد دلار آن هم برای مقاصد انسان دوستانه ( نه نقدی)‌ مقدور نیست،در صورتی دوره های قبل که میلیارد میلیارد پول بود،انتظار گل و بلبل دارید و گوشت و مرغ مجانی هم باشه نا سپاسی و غر غر میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
خب شما که عادلید دوتا از برکات دولت رو بفرمایید تا ما سپاسگذاری بکنیم! طبق گفته ی خود ایشون ۷۰ درصد مشکلات مربوط به سوء مدیریت داخلیه خب چرا این ۷۰ درصد رو انجام نمیدن؟تحریم نفت این دولت با دولت قبل که یکسانه نکنه انتظار دارین اینکه این دولت نفت نفروخته هم ما بیایم جواب بدیم
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
تو ساکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
تحریم ها فقط با ساخت بمب اتمی برداشته میشود که اون هم حرام شرعی شده. صدای من ما بین صدای بقیه گم نشه لطفاً
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
تحریم ها فقط با FATF برداشته میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
ای امریکا...لطفا به داد رئیس جمهور ما برس...امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
شما خجالت نکشید دست از برجام بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
خدایا نجاتمون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
دولت آمریکا شیطان است. این رو هیچ وقت فراموش نکنید. سیاست کثیف آمریکا هیچگاه نمی خواهد ایران و کشورهای مستقل وجود داشته باشند. پس به دنبال آمریکا نباشید و آمریکا رو خط بزنید.
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
آمریکا شیطان رو درس میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
شما تحریم اعمال مدرک فرهنگیان را لغو می کنی انتظار داری آنها لغو کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
دوست و دشمن
۱۲:۵۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
برای برجام هم اینقدر وعده دادین تا افکار عمومی باور کنن که آمریکا اهل تعامل است و با اینکار دشمن درجه اول مردم ایران را بجای دوست جا زدید
Iran (Islamic Republic of)
سوال مهم
۱۲:۴۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
چند کشور در دنیا بهfatf عضو هستن و مراودات رو در قالب این سیستم کنترلی انجام می‌دهند؟ چرا همه کنترل ها و بازرسی ها هدفش عضویت ایران است؟
خدا کنه اون تعدادی که از مردم به شما اعتماد کردن زودتر بیدار بشن
Germany
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
اقای ریس جمهور اینقدر التماس نکن.مشکل از تو داخل است. مسئولان بی کفایت که فقط بفکر
جیب خود و فامیل دوست و آشنایان خود هستند. خدا کند هر چه زودتر دوره شما تمام شود و بدون
اینکه شما با کسی مذاکره ای کرده باشید کنار رویند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد فارغی
۱۲:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
سلام به این روحانی یکی بگه آخه مردی که شده یک روز صحبت بکنید واز آمریکا خواهش نکنید که بیاد به برجام دیگه بس کن خجالت بکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
لعنت به سلبریتی هایی که در انتخابات ۹۶ تبلیغ شمارو کردن و حالا برای ما شدن مردم دوست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
مگه شما که این همه به ملت خیانت کردین از ملت خود خجالت میکشین آنها خجالت بکشن
-
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
85 درصد مشکلات کشور حاصل بی عرضگی مدیریتی غربگرایان و شیفتگان قدرت است . علی برکت برو به دست پای بایدن جونت بیافت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
81 درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
روحانی خجالت نکشد و در این روزهای پایانی دست گلی به اب ندهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
آقای روحانی وقتی خودتون هم می فرمایید تداوم تحریم ها خواست اسرائیل و ارتجاع منطقه است و از اونجا که اگه انگیزه های خود آمریکا رو در نظر نگیرید از نفوذ مالی و سیاسی این رژیمهارو در ساختار قدرت در آمریکا مطلع هستید چطور راضی شدید که مولفه های قدرت ایران رو به امید واهی با وجود اینکه میدونیدکه کمترین خواست اونا تجزیه ایرانه پای معامله بدید بره؟
نه آقای روحانی شما و همکارانتون مرد این میدان نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
اقای روحانی اول میگی امریکاخجالت نکشد یعنی بیاجلو دوم میگی معدن کشاورزی وووووداریم توضیع بیصاحب است پس تو ودارودسته ات چی هستین تواین کشور ملت رابه بادفناکشیده این فقرتورم اختلاص دزدی مقصراصلی شمایین ،،،شنیدی که دراخرخودتون اعتراف کردین بدردکشورداری نمیخورینخداجمعتون کندکه ولوشدملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
خدا کنه برگردن وضع اقتصادمان عالی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
یعنی رئیس این مملکت آمریکاست و شیخ ما گوش به فرمان آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
خدا با ماست
۱۳:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
واقعا براتون متاسفم که هنوز بعد ۸ سال بی کفایتی دولت باز حرف دولت را باور می کنید وفکر می کنید با مذاکره آمریکا کشور گلستان می شود .
لطفا کمی واقع نگر باشید
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
مذاکره نه ولی fatf آری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
سلام.اقای ریس جمهور عزیزچرا اینقدر گیر دادی امریکا به برجام برگردد مشکلات ایران عزیزمان ۳۰درصدش به تحریم ربط دارد. بیشترن مشکل میهن عزیزمان بخاطر مسولین بی کفایت هست که اصلن به فکر مردم ومیهن عزیزمان نیستند خودت هم بهتر از همه ما میدونی .بعد اینکه میگی امریکا به برجام برگرددامروزوفردانکند ؟یعنی بازبان بی زبانی میگی تا ریاست جمهوری تو تمام نشد برگردد که اگر دوره ریاست جمهوری تو تموم شد دیگه برگشتنش فایده نداره چون ریس جمهور بعدی دیگه امتیاز نمیده شاید هم دیگه قبول نکنه.مرگ بر امریکا وهوادارانش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
اگه گوش به فرمان ولایت میدادید امروز نمی خواستید اینقدر در مقابل دشمن مسلمانان التماس و گریه کنید .
Iran (Islamic Republic of)
یار قاسم
۱۲:۰۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
رئیس جمهور خطاب به مقامهای کاخ سفید تاکید کرد: خجالت نکشید و به قانون بازگردید و برای اجرای مقررات بین المللی امروز و فردا نکنید و بدانید همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اعلام نموده اند، بلافاصله پس از بازگشت شما به تعهداتتان، ما نیز به تعهداتمان بازخواهیم گشت.(سایت دولت)
سوال >> آقای روحانی ، حضرت آقا در کجا چنین مطلبی فرمودند ... !!!!!!!
ایشان در 19 بهمن 99 فرمودند: اگر می‌خواهند ایران به تعهدات برجامی خود برگردد باید آمریکا تحریم‌ها را در عمل و نه با زبان و یا روی کاغذ، کلاً لغو کند، آن‌گاه پس از راستی‌آزماییِ صحت لغو تحریم‌ها، جمهوری اسلامی به تعهدات برجامی خود باز خواهد گشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
شما خجالت بکشید که همش چسبیدی به برجام ولی دولت
امید شما حتی نمیتونه مرغ ومیوه رو کنترل کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
مرغ که سهله تخم مرغ هم در امان نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
بزارید سخنرانی این مرد تموم بشه بعد کامت بارونش کنید واقعا مظلومه
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
مظلومه???منم مظلومم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
اونی که باید خجالت بکشه(ازملت و شهدا عزیز) شما هستید که از رو نمی روین اصرار به اجرای برجام دارید
طرف مقابل(اروپایی ها ،آمریکا و ...) که همه میدونن و فهمیدن امیدی بهشون نیست ، تکلیفشون روشنه (همین خروج و عمل نکردن به تمام تعهدات جهانی شون از گذشته تا به حال )
دولت محترم(جناب آقای روحانی) خسته نشدین!!!
بسه ، دیگه از اینا(همین به اصطلاح جامعه جهانی) آبی برای ما گرم نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
جناب رئیس جمهور،خواست برتحریما بیشتروبییشتر خواست عوامل داخلی هست ناآمریکا وصهونیست.
چون بقاآنها دوام داشتن مشکلات این چننینی برای مردماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
این قدر منتظر باش تا زیر پات علف سبز شود،
مثل کسی که تو یه گودال گیر کرده دو راه داره منتظر آمریکا که دستش بگیره یا خودش پله درست کنه بیا بیرون، خدایی یکم خجالت بکشید، اصلا آخرتی هم نباشه یکم تکون بده خودتون این دم اخری
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
امریکا مگر از صهیونسیم جداست تمام اداره کنند ه گان انها اسرائیلی هستند اقای شیخ کذاب چه امیدی واهی به انها داری به مردم متکی باش و بس نه اجانب خدا به حق شهدا نابود سازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
شما خجالت بکشید. حیا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
هردو خجالت بکشند....اما کو حیا!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۱:۲۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
واقعا با این جملات میخواهید عزت رو به پاسپورت ایرانی برگردانید. لطفا دیپلماسی التماسانه را کنار بگذارید. لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
خطاب رئیس جمهور به کاخ سفید: شرایط بهتری را در منطقه تجربه می‌کنید

یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پای آمریکای تروریست باید از قطع شود.
شما از خون شهید سلیمانی خجالت نمی کشی؟!
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
نه نمی کشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
سلام اقای روحانی این حرفایی که می زنید(خجالت نکشید) دیپلماتیک نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
یعنی ما که مي خواهیم تحریم ها ادامه پیدا کند صهیونیست هستیم!!!
Netherlands
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
بر نمیگردد و خجالت هم نمی‌کشد سیاست کثیفشون اینه جمهوری خواه براندازی نظام و دمکرات ها وقت کشی و فرسایشی
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
هر دو بدن?
Iran (Islamic Republic of)
بایدن رئیس جمهور آمریکا
۱۰:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
چشم داداش شرمنده به مولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
تو به اوضاع مردم و مملکت نگاه کن و خجالت بکش
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
نمیکشه
آخرین اخبار