آغاز ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر

ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر از امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ اسفند ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره ­شورا‌های اسلامی شهر از امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۲۶ اسفند (جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

داوطلبان می ­توانند به چهار روش زیر اقدام کنند:

۱- ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام.

۲- ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام.

۳- ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام.

۴- ثبت ­نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰).

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:

* ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد؛
*اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات آن.
* اصل کارت ملی و تصویر آن.
* اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان.
* یک (۱) قطعه عکس ۴ × ۳ جدید؛
*ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهر‌های تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهر‌های بالای بیست هزار نفر جمعیت.

*اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا.

*اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه) جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر.

تبصره: کسانی که سابقه یک دوره کامل عضویت اصلی شورا را دارا باشند، به شرطی که در همان حوزه‌ی انتخابیه نامزد شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
شورای شهر یه چیز اضافس
به غیر از تغییر اسم خیابونا کاری نمیکنن
حیف پول!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
تا حالا آمار گرفته اید که چند در صد در انتخابات شوراها شرکت می کنند . عمل کرد شوراها را بررسی کرده اید . حیف و میل کردن بیت المال و فسادهای اداری از طرف شوراها را هم بررسی کرده اید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
شورای نگو درد بگو، زمین خوار بگو، باند بازی با شهردار بگو، اختلاس بگو، چطور رئیس جمهور میگه من اختیار ندارم ولی این همه اختیار به یه شوری دادید؟ چرا در ایران بعضی شغل ها ثابت نیست، مثلا شهردار؟ شورای شهر؟ چرا از فیلتر های سنگین عبور نمی شوند و ماندگار باشند که جوابگو خرابکاری های خود باشند، 4 سال این بعد، نفر بعد میاد میگه مشکل نفر قبلی و همیشه پسرفت تا پیشرفت، چرا با تغییر یه رئیس جمهور این همه مدیر عوض میشه این میاد کار نمی کنه، آون میاد میگه مشکل دولت قبله و مدیران که زیر دستی هیچ موقع از فیلتر نظام رد نمی شوند، فقط یه معلم از هزاران فیلتر برا استخدام باید عبور کنه؟ این ضعف هست آیا کسی هست بعد 43 سال این مشکل رو براش راه حل داشته باشه؟
آخرین اخبار