بازگشت آزادکاران ایران از جام پلیکونه ایتالیا/ مهربان: عملکرد کریمی مطلوب بود

نمایندگان تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی جام متئو پلیکونه ایتالیا پس از حضور در این رقابت‌ها به کشور بازگشتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تورنمنت بین‌المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا طی روز‌های ۱۶ و ۱۷ اسفندماه در شهر رُم ایتالیا برگزار شد که با صلاحدید کادر فنی تیم ملی تنها دو نماینده از کشورمان راهی این تورنمنت شده بودند. بر این اساس علیرضا کریمی در وزن ۹۷ کیلوگرم در این مسابقات به میدان رفت و به مدال نقره رسید و بهنام احسان پور هم در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی گرفت و در نمایشی دور از انتظار در همان گام نخست از این رقابت‌ها حذف شد.

نمایندگان کشورمان پس از حضور در این مسابقات بامداد امروز (سه‌شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند.

ابراهیم مهربان مربی اعزامی ایران به تورنمنت ایتالیا درباره شکست علیرضا کریمی در دیدار فینال اظهار داشت: کریمی پس از مدت‌ها در یک وزن بالاتر به میدان رفت و حریف آمریکایی او نیز دقیقاً به سبک مدعیان بزرگ این کشور کشتی می‌گرفت. ضمن اینکه دوری علیرضا از مسابقات نیز مزید به علت بود.

مهربان خاطرنشان کرد: به‌هرحال با توجه به مصدومیت و عمل جراحی کریمی، بازگشتش پس از مدت‌ها به رقابت‌ها را می‌توان مطلوب ارزیابی کرد و به‌طورکلی حضور او در تورنمنت ایتالیا بسیار مفید بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار