مصاف مدعیان کشتی آزاد در مسابقات انتخابی/ اطری، عموزاد، یزدانی و قاسم پور به دنبال بلیت توکیو

با نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و موافقت فدراسیون، فردا (سه‌شنبه) مسابقات انتخابی تیم ملی در اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح فردا (سه‌شنبه) روز بزرگ و حساسی برای مدعیان وزن ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد خواهد بود چراکه ۴ کشتی‌گیر مازنی در دیدار‌های انتخابی تکلیف ملی‌پوش المپیکی در این اوزان را مشخص خواهند کرد.

بر همین اساس رضا اطری و رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۵۷ کیلوگرم با یکدیگر مبارزه خواهند کرد و حسن یزدانی و کامران قاسم پور نیز در یک جدال جذاب و نفس‌گیر در وزن ۸۶ کیلوگرم مقابل هم قرار می‌گیرند تا کادر فنی در این دو وزن به وعده خود مبنی بر اجرای انتخابی و رعایت عدالت عمل کرده باشد.

بنابراین گزارش به دلیل شیوع ویروس کرونا، فدراسیون کشتی تأکید کرده با توجه به حضور آزاد و فرنگی کاران در اردوی تیم ملی و برای حفظ سلامت کشتی گیران دیدار‌های انتخابی بدون حضور تماشاگر و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در خانه کشتی شهید هادی برگزار می‌شود.

همچنین به دلیل حساسیت مسابقات و برای جلوگیری از هرگونه حاشیه و شبهه، کشتی گیران با مربیان مازندرانی در این رقابت‌ها حاضر خواهند شد که در همین راستا اسماعیل‌پور و قاسم پور مربیان حسن یزدانی و کامران قاسم پور خواهند بود و تقی داداشی به همراه محمود حسن نیا نیز در روز انتخابی رحمان عموزاد و رضا اطری را هدایت خواهند کرد.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز در خصوص دیدار انتخابی میان حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور اظهار داشت: چنانچه قاسم‌پور دو کشتی انتخابی خود را مقابل یزدانی پیروز شود، حتماٌ راهی المپیک می‌شود و یزدانی خط خواهد خورد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار