علیرضا دبیر بَر اجرای اقدامات فدراسیون کشتی طبق سند راهبردی تأکید کرد

رئیس فدراسیون کشتی در جلسه‌ی شورای مدیران بَر اجرای تمام برنامه‌های کمیته‌ها و بخش‌های مختلف این فدراسیون طبق سند برنامه راهبری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه‌ی شورای مدیران فدراسیون کشتی با حضور رئیس و مسئولان بخش‌های مختلف فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه ابتدا گزارش‌هایی از برگزاری رقابت‌های آلیش مردان قهرمانی کشور و برگزاری کلاس‌های استاژ و کنترل مربیان کشتی، توسط علی بازیار و کامبیز مرادی مسئول کمیته سنتی و ساحلی و رئیس انستیتو کشتی ارائه شد.

علیرضا دبیر در ادامه با اشاره به معضل دوپینگ و تبعات مالی و قانونی آن برای فدراسیون کشتی، دستور به اقدام کمیته انضباطی در این زمینه بر اساس تعهدنامه‌های دریافتی از کشتی گیران داد.

رئیس فدراسیون کشتی با تأکید بر اینکه ازاین‌پس باید تمام برنامه‌های کمیته‌ها و بخش‌های مختلف فدراسیون بر اساس سند برنامه راهبری باشد تصریح کرد: مسئولان بخش‌های مختلف فدراسیون موظف هستند گزارشات خود را در این زمینه به‌صورت هفتگی ارائه دهند و این جلسات به‌صورت هفتگی ادامه خواهد یافت.

وی خطاب با حاضرین در جلسه گفت: هدف همه باید کار برای خدا، اعتلای کشتی، اعتلای کشور و جمهوری اسلامی باشد و باید اهتمام ویژه‌ای بر روی کار‌های خود داشته باشید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار