مقابله ارتش لبنان با پهپاد‌های متجاوز رژیم صهیونیستی

ارتش لبنان اقدام به شلیک به سمت ۲ پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی به آسمان این کشور کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش لبنان دوشنبه شب به طرف دو پهپاد رژیم صهیونیستی که بر فراز دو پاسگاه ارتش در مناطق مرزی «بلیدا» و «میس الجبل» پرواز می‌کردند، تیراندازی کرد.

تلویزیون المنار اعلام کرد ارتش لبنان ابتدا به طرف یک پهپاد اسرائیلی که در حال پرواز بر فراز مقر آن در منطقه میس الجبل بود، تیراندازی کرد. نیرو‌های ارتش لبنان در ادامه به طرف دومین پهپاد اسرائیلی که در ارتفاع بالای حریم هوایی منطقه «خربه شعیب» در جنوب شهرک بلیدا در حال پرواز بود‏، تیراندازی کردند.

تلویزیون المنار همچنین اعلام کرد: نیرو‌های رژیم صهیونیستی هم چهار منور در حریم هوایی اراضی اشغالی نزدیک پاسگاه «العاصی» مقابل شهرک «میس الجبل» و دو منور در آسمان پاسگاه مرزی البیاض مقابل شهرک بلیدا پرتاب کردند.

تاکنون هیچ گونه تلفات و خساراتی درباره این حادثه گزارش نشده است. گفتنی است چندی پیش نیز یک منابع محلی از سرنگونی یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین خبر دادند. این پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی که در محدوده‌ی مرز لبنان با فلسطین اشغالی در حال گشتی زنی بود بعد از تجاوز به حریم لبنان در منطقه بلیدا سرنگون شد.

پیش‌تر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» بار‌ها از وحشت رژیم صهیونیستی از قدرت و توانمندی پهپادی حزب الله لبنان و جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین و ناتوانی در مقابله با آن‌ها سخن گفته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار