نساجی برنده شهرآورد مازندرانی ها

نساجی قائمشهر در شهرآورد پرگل و دیدنی مازندرانی‌ها در لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور مقابل کیان سام بابل پیروز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم‌های نساجی قائمشهر و کیان سام بابل از سری مسابقات هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر ۳ تیم نساجی به پایان رسید.

بابلی‌ها ابتدا با گل‌های علی محمدی، حامد علیزاده، محمد قاسم پور، ۳ بر ۱ از میزبانشان پیشی گرفتند، ولی شاگران ابراهیم مرادی در تیم نساجی، با تلاش زیاد به بازی برگشتند و صاحب برد شیرین ۴ بر ۳ مقابل تیم ۹ نفره کیان سام شدند.

محمد میرحاجی، احمدرضا نجف‌پور، علیرضا امیرخانی و امیررضا نمازی برای نساجی قائمشهر در این بازی گلزنی کردند.

نساجی قائمشهر با کسب این برد ۱۷ امتیازی شد و به جایگاه دوم گروه ب مسابقات لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور صعود کرد.

بازی تیم ۱۵ امتیازی تراکتور سازی تبریز و تیم ۶ امتیازی آلومینیوم اراک، تکلیف باقی ماندن نساجی در جایگاه دوم را مشخص می‌کند.

کیان سام بابل هم با ۱۴ امتیاز رتبه سوم این گروه را در اختیار دارد.

شهرآورد مازندرانی لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور خالی از حاشیه‌ها هم نبود و محمد باباجان زاده و محمد جواد رضانژاد بازیکنان کیان سام بابل در این مسابقه از زمین اخراج شدند.

اعضای تیم کیان سام بابل اعتقاد داشتند که گل سالم این تیم که توسط محمدجواد رضانژاد در دقایق پایانی بازی به ثمر رسید با اشتباه مسلم داور مردود اعلام شد و این بازیکن درحالی که از چهار مدافع نساجی عقب‌تر بود، با گلر حریف تک به تک شد و گلزنی کرد.

بابلی‌ها پس از این صحنه، به نشانه اعتراض، وارد رختکن شدند و پس از ۱۰ دقیقه مجددا بازی را شروع کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.