علی‌نژاد: تفاسیر غلطی از رفع تعلیق جودو شده است/ مدیرعامل باشگاه استقلال باید درباره سرمربی جدید تیمش نظر بدهد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با رای دادگاه عالی ورزش، رای کمیته انضباطی جودو مبتنی بر قوانین شناخته نشد و تعلیق مادام العمر ایران لغو شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص زنده یاد سیامند رحمان بیان کرد: یاد سیامند رحمان را همیشه گرامی می‌داریم. او به شکل ناباورانه‌ای از دنیا رفت. رحمان قهرمان با اخلاقی بود و رکورد تاریخی را در پارالمپیک دشت کرد که به این زودی‌ها قابل دسترس نیست. از مجموعه کمیته پارالمپیک و زیر مجموعه آن، تشکر می‌کنم که این مراسم را ترتیب دادند.  

علی نژاد در ادامه گفت: ‌فکر می‌کنم با حضور سیامند رحمان بهای این موزه بیشتر شد و هر فردی که به این جا پا بگذارد با هویت و تاریخ این موزه آشنا می شود. از صالحی امیری بابت برپایی این موزه تشکر می کنم؛ او بابت فاخرتر شدن موزه تلاش زیادی می‌کند.

او درباره رفع تعليق جودو بيان کرد: خوشبختانه با رای دادگاه عالی ورزش، رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو مبتنی بر قوانین شناخته نشد و رای تعلیق مادام العمر ایران لغو شد. شهود لغو قابل تایید نبودند و موضوع مجددا به فدراسیون جهانی جودو ابلاغ شده است تا آن‌ها با استناد بر قوانین فدراسیون بین المللی جودو در این رابطه تصمیم بگیرند. رای تعلیق باطل و تعلیق جودو برداشته شده است. تصمیمات جدیدی که فدراسیون بین المللی جودو می‌گیرد باید مطابق قوانین این فدراسیون باشد که اگر این گونه بود، رای لغو نمی‌شد.  

علی نژاد بیان کرد: رای CAS نشان داد تعلیق جودو متناسب با قوانین بین المللی جودو نیست. حکم تعلیق نامحدود جودو باطل است و باید تصمیم دوباره‌ای گرفته شود. تصمیم جدید به شکل تعلیق جدید نیست. متاسفانه تفاسیر غلطی از این متون شده است که درست نیستند.

او در مورد سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: تعیین سرمربی به عهده هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه است و آن‌ها باید در این باره توضیح دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسفند آبادی
۱۳:۱۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
چرا وزیر ورزش و معاونش علی نژاد با مدیران سابق فدراسیون جودو که در بحران سازی برای کشور نقش مهمی دارند برخورد قاطع نمی کنند ؟
آخرین اخبار