ائتلاف فتح: اخراج نظامیان آمریکایی از عراق تنها گزینه است

ائتلاف فتح عراق بار دیگر بر اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ائتلاف فتح عراق با صدور بیانیه‌ای در واکنش به حمله اخیر آمریکا به مواضع سازمان نیرو‌های مردمی عراق (الحشد الشعبی) در مرز سوریه اعلام کرد: ماموریت نیرو‌های ائتلاف آمریکایی از جنگ علیه داعش به حمله به الحشد الشعبی تغییر کرده است و این نخستین جنایت این ائتلاف نیست.

این ائتلاف تاکید کرد: نیرو‌های الحشد الشعبی در مرز‌های عراق و سوریه هدف حمله گناهکارانه نیرو‌های آمریکایی قرار گرفتند. این حمله جنایت زشت و غیرقابل توجیهی است که نشان می‌دهد سیاست نیرو‌های آمریکایی با وجود تغییر دولت در کاخ سفید هیچ تغییری نکرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تحقیقات درباره حملات اخیر در اربیل و منطقه سبز هنوز کامل نشده است. دولت عراق باید همه تدابیر را برای دفاع از فرزندان الحشد الشعبی در مقابل این جنایت‌ها اتخاذ کند. برای دفاع از خون فرزندان مان در الحشد الشعبی هیچ گزینه‌ای پیش روی ما غیر از اخراج نیرو‌های آمریکایی باقی نمی‌ماند. وزارت خارجه عراق باید فورا با ارسال پیام واضحی به شورای امنیت، پایان مأموریت نیرو‌های آمریکایی در عراق را خواستار شود. نیرو‌های ملی عراقی نیز باید موضع یکپارچه‌ای برای محافظت از خون فرزندان عراق اتخاذ کنند.

گفتنی است آمریکا به دلیل آنچه دست داشتن نیرو‌های مردمی عراق در حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در اقلیم کردستان عراق خوانده بود اقدام به بمباران مواضع نیرو‌های الحشد الشعبی در مرز با سوریه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
حمله موشکی به عین الاسد ین فقط یک سیلی هشدار دهنده بود با موشکهای نقطه زن با خرج و انفجارهای ضعیف برای اینکه به شما تروریستهای آمریکایی جنایتکار حالی کند که گورتون رو از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص گم کنید و فرار را بر قرار ترجیح دهید اگر نه در انتقام سخت و خشن که در راه است و شک نکنید که در راه است دیگر از لشکریانتان نفری باقی نخواهد ماند که برایتان تعریف خاطره کنند با حجم آتش هزاران بار سنگینتر از این حجم موشکی ضعیف که دیدیت و توانستید تعریف خاطره کنید در آن روزهای انتقام سخت نه لشکری برایتان باقی خواهد ماند در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص نه عدوات نظامیتان باقی خواهد ماند در خشکی و دریا و آسمان به نفعتان است هر چه سریعتر جهان اسلام را ترک کنید برای همیشه بدانید و آگاه باشید ای دشمنان ایران اسلامی ایران اسلامی امروز دیگر یک کشو و یک ملت عقب نگه داشته ضعیف نگه داشته شده همانند زمان و دوران قاجاریه مفلوکین بی عرضه های وطن فروش و زمان پهلوی ملعون خائن وطن فروش تا دندان وابسته به شما اجنویان نیست ایران اسلامی امروز ایرانیست پیشرفته خردمند بصیر عادل مقتدر قدرتمند عظیم متحد و یکپارچه قدرتمند از هر لحاظ و مجهز به تمامی تکنولوژیهای به روز جهان و مقتدر و مستقل و قدرتمند و عدالت گستر و پیگیر حق حقوق ضایع شده اش می باشد و دیگر دوران بزن در رویی شما ابرقدرتهای پوشالین در جهان امروز تمام شده بدانید و آگاه باشید ایران اسلامی هم یک کشور ابرقدرت جهانیست که باید بهش احترام و عزت بگذارید در غیر این صورت عقوبتهای سخت و جبران ناپذیری در انتظارتان است . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۳۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
تا افعی ارتش سنتکام ( ارتش تروریست آمریکا ) در خاک عراق و سوریه حضور دارد داستان کشتارهای دسته جمعی و بمب گذاری ها و بمباران های هوائی چه با جنگنده بمب افکن ها و چه هواپیماهای بدون سرنشین مواضع ارتش و نیروهای مردمی عراقی و سوری همچنان بمباران خواهد شد مگر اینکه سرافعی و دم افعی زده شود یعنی چشم و گوش سفارتخانه آمریکا که 100% لانه جاسوسی است کر و کور شود و این بدین معناست که ستون 5ام آمریکائی بین دولت و ملت و مجلس منهدم شود و یا انهدام چشم و گوش و پای سفارتخانه آمریکا فعالیت های این لانه جاسوسی علیه ملت و دولت و مجلس عراق و سوریه ناکام و توطئه هایش در نطفه خفه شود آنگاه خواهید دید که آمریکا در خاک شما هیچ غلطی نمی تواند بکند این همان کاری است که همسایه ی شما 42سال است که چشمان و گوشها و پاهای افعی آمریکا را در خاک خود قطع کرده و لانه جاسوسی آمریکا را منهدم کرده و تا همین لحظه هم نتوانسته در خاک ایران هیچ غلطی بکند با حمله نظامی در صحرای طبس نتوانست و تمام کماندوهای ویژه برون مرزی و تجهیزات مدرن آنها تبدیل به خاکستر شد... با تجاوز به حریم دریائی نتوانست و کماندوهای ویژه برون مرزی دریائی آمریکا مقابل ارتش ایران زانو زدند و گریه کردند.....با تجاوز و نقض حریم هوائی ایران نتوانست و هواپیمای بدون سرنشین گلوبال هاوک آمریکائی تبدیل به پودر شد....ایران پایگاه عین الاسد را تبدیل به آهن پاره کرد نتوانست هیچ غلطی بکند....چون ملت و دولت و مجلس یکصدا و متحد علیه شیطان اکبر خود موضع گیری میکنند و هم اکنون این وظیفه خطیر مبارزه با شیطان اکبر بر دوش فرزندان حشد الشعبی و ارتش عراق است که با کمک و دست در دست خود با اتحاد دولت و ملت و مجلس یکصدا علیه ارتش سنتکام آمریکا اقدام کنند تا این اتحاد بین آحاد ملت و دولت برقرار نشود همچنان بمباران و کشتارهای دسته جمعی را هر روز خواهید داشت هر عراقی و هر سوری باید یک نیروی امنیتی نظامی باشد تا خواب خوش از دشمن شما یعنی شیطان اکبر که آمریکاست گرفته شود................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
دولت و ملت و مجلس و سازمان های مختلف عراق حرف هایشان با عمل هایشان یکی نیست و مثل موش خواستار حضور آمریکا در کشورشان هستند و این بلا ها سرشان می آید
آخرین اخبار