اقدام عجیب پیرایشگر برای بیکار نماندن در دوران کرونا!

اقدام یک پیرایشگر انگلیسی برای بیکار نشدن در دوران کرونا به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع کرونا در جهان بیش از یک سال می‌گذرد. شیوع این ویروس فشار اقتصادی زیادی به صاحبان مشاغل گوناگون وارد کرده است؛ به طوری که درآمد بسیاری کاهش یافته و یا افراد کاملا شغل خود را از دست داده اند.

اما تصمیم یک پیرایشگر انگلیسی برای ادامه فعالیتش در دوران قرنطینه به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده این پیرایشگر را در حال اصلاح و کوتاه کردن مو‌های یکی از مشتریانش در داخل یک کوچه نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که مشتری روی صندلی نشسته، این پیراشگر مشغول پیرایش مو‌های وی دیده می‌شود. این ویدئو در محل «فورست گیت»، در شرق کلانشهر لندن تهیه شده است.


بیشتر بخوانید


تصمیم این پیرایشگر برای ادامه فعالیت کاری خود در حالی خبرساز می‌شود که طبق دستورالعمل‌های فعلی فعالیت مشاغلی مانند آرایشگاه‌ها و پیرایشگاه‌ها در حال حاضر در انگلیس ممنوع است. طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است فعالیت این مشاغل از ۱۲ آوریل از سر گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام کلیپی از یک شیر که در سیرک ازار شده بود و خانمی ان را نجات داد را حتما دیدهاید خواهشمیکنم اگ امکان دارد یک بار دیگر این خانم رابرای دیدن شیر به باغ وحش بفرستید و از ملاقات مجدد ای دو فیلم تهیه کنید فکر میکنم بسیار دیدنی خواهد شد مخصوصا اگر انخانم غذایی هم همراه ببرد و انوقت دیدار انها بسیار زیبا میشود اگر اگکانش را دارید این کار رابکنید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
برگشتیم به زمان تیرکمون سنگی تازه شده مثل 100 سال قبل که مردم برای اصلاح کردن سر و صورتشون توی کف بازار مینشستن روی یه قوطی حلبی یا چوبی و اون آرایشگر با تیغ و قیچی و شانه طرفو پیرایشش می کرد .
آخرین اخبار