تحریم‌های آمریکا علیه مقامات سعودی/ بن سلمان مجازات نمی‌شود

دولت آمریکا بعد از انتشار گزارش اطلاعاتی قتل خاشقجی،تحریم‌هایی را علیه مقامات سعودی در نظر گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولتیکو، وزارت خزانه داری آمریکا احمد‌العسیری، مشاور بن سلمان و نیروهای واکنش سریع عربستان را در فهرست تحریم ها قرار داد.

مسئولان وزارت خزانه داری آمریکا و  رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند: کاخ سفید مستقیما تصمیم گرفته است که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را در فهرست تحریم شوندگان قرار ندهد.

یک مسئول آمریکایی علت این اقدام واشنگتن را قرار نگرفتن آمریکا در موضع خصمانه  علیه ریاض عنوان کرد. 

همچنین وزارت خارجه آمریکا بر اساس قانون جدید " تحریم های خاشقجی" اطلاع داد که سفر  ۷۹ مقام سعودی به آمریکا را محدود و یا ویزای آن ها را لغو خواهدکرد.

ساعاتی پیش سازمان اطلاعات ملی آمریکا گزارش اطلاعاتی قتل جمال خاشقجی را منتشر کرد؛ این گزارش نشان می‌دهد که «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی، دستور قتل و یا ربودن خاشقجی را صادر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
هیئت حاکمه جدید آمریکا برهبری جوبایدن به چند دلیل دست به این کار زده::
1) چوب را با دست بلند کرده برای تهدید تا گربه حساب کارش را بکند= شیردهی بیشتر به گاوچران غرب وحشی......
2) اگر بطور جدی و رسمی دست به این کار بزند عربستان آل سقوط با بیرون کشاندن پول های خود از بانک های معتبر آمریکا در این اوضاه کجدار مریض اقتصاد لرزان و بسیار شکننده و ورشکسته آمریکا ایالات منفرده یههوئی نابود میشود..........
3) حقوق بشر و....حقوق قلم و.....همه و همه مستمسک و بهانه و نمایشی است تا شعارهای انتخاباتی جوبایدن که برای ملت آمریکا مصرف تبلیغاتی داخلی دارد توسط رسانه های تحت امر آمریکا پوششی به این مطالب پر طمطراق و شعارهای جوبایدن داده باشند = در عمل هیچ هیچ فقط نمایش تبلیغاتی همین و بس.......
آخرین اخبار