کاخ سفید: از گفتگوی دیپلماتیک با ایران استقبال می‌کنیم اما تحریم‌ها را کاهش نمی‌دهیم

سخنگوی کاخ سفید مدعی است که واشنگتن از گفتگوی دیپلماتیک با ایران استقبال می‌کند اما تحریم‌ها را کاهش نخواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاخ سفید مدعی شده که واشنگتن از گفتگوی دیپلماتیک با ایران استقبال می‌کند اما تحریم‌ها را کاهش نمی‌دهد.

جنیفر ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت: گزارش مربوط به قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی امروز منتشر می‌شود.

او در ادامه درباره حملات هوایی آمریکا در سوریه ادعا کرد: پیام این حملات این بود که جو بایدن  حافظ جان آمریکایی‌هاست. حملات شرق سوریه برای کاهش خطر حملات بیشتر ضروری بود.

وی پیش از این نیز مدعی شده بود: ایران همچنان از تعهدات خود در توافق هسته‌ای فاصله دارد. منتظر پاسخ آن به دعوت اروپا برای برگزاری نشست هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۲:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
هی جنیفرساکی ::1) پیگیری پرونده جمال خاشقچی= طلب شیردهی بیشتر گاوان آل سقوط برای ارباب گاوچران غرب وحشی جهت احیاء اقتصاد بشدت ورشکسته شده ی آمریکا به عبارتی چوب را که بردارید گربه دزده حساب کار خودش را میکند.......
2)کدام حملات نظامی؟ ارتش سنتکام آمریکا اگر جرءات داشت که از جبهه های رو در رو درگیر میشد نه با جنگنده بمب افکن هائی که با مواضع واقعی فاصله بسیار دارند و یا حمله با هواپیماهای بدون سرنشین که هیچکدام ارزشی ندارند درثانی انهدام و بمباران بیابان هائی که با مواضع اصلی و پایگاه های نظامی چندین کیلومتر فاصله دارند هیچ ارزش عملیاتی و نظامی ندارند......
3)قطاری که از مبداء با سرعت دور میشود فاصله اش مرتب با مبداء طولانی میشود و باید یک مسیر طولانی دیگری را مجدد طی کن و عقب گرد کند تا به مبداء اولیه برسد هی جوبایدن این رئیس سابق احمق درجه یک و قمارباز شما بود که از یک توافق چندجانبه بطور یکجانبه با قلدرمآبی خارج شد و این توافق را یک تکه کاغذ بی ارزش دانست در حالیکه خودتان ناقض عهد و تعهدات بوده اید خنده دار است که ایران را متهم میکنید شماها حتی نتوانستید 5روز صبر کنید تا جوهر امضاهای این توافق خشک شود یادت نیست که هم حزبی تو باراک اوباما و جان کری پس از 5روز که این توافق از تصویب جلسه شورای امنیت خارج شد اولین نقض کنندگان بودند؟ افکار جهانی را گاگول فرض کرده اید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
نمیشه که هم مذاکره کنی هم تحریم این میشه یک بام و دو هوا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
یکروز میدان مین بود .. ، امروز میدان تحریمها ........
ما ایرانی ها اهل خنثی کردن تله ها و توطئه ها هستیم ..!!!!
تحریمها رو بردارین ، برندارین ، دیگه مهم نیست.
ما ایرانی ها داریم به اذن خدا خنثی میکنیم میریم جلو مثل باقلوا ...
آخرین اخبار