آمریکا پیش از حمله به سوریه، صهیونیست‌ها را مطلع کرده بود

به نوشته پایگاه اینترنتی واللا، آمریکا پیش از حمله هوایی به شرق سوریه، صهیونیست‌ها را در جریان این اقدام قرار داده بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به اعلام رسانه‌های صهیونیست، آمریکا رژیم صهیونیستی را در جریان تجاوز هوایی سحرگاه امروز به شرق سوریه قرار داده است.

پایگاه عبری زبان واللا، دولت واشنگتن پیش از حمله نظامی به پایگاه امام علی (ع) در نوار مرزی سوریه و عراق متحدان صهیونیست خود را مطلع کرده است.

این پایگاه صهیونیست با یادآوری اینکه این اولین حمله آشکار دولت آمریکا در خاورمیانه از زمان روی کار آمدن بایدن است، به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی، اطلاع رسانی درباره تجاوز آمریکا به خاک سوریه را یک بروز رسانی معمول ارزیابی کرد که هر زمان که عملیات آمریکا بر رژیم صهیونیستی تأثیر بگذارد و بالعکس رخ می‌دهد. صهیونیست‌ها از این حمله بسیار راضی است و معتقدند که این تجاوز حاوی این پیام به ایران است که باید خود و نمایندگانش را در منطقه مهار کند.

جنگنده‌های آمریکایی سحرگاه جمعه اقدام به بمباران مواضع گروه کتائب حزب الله در مرز عراق و سوریه کردند. بر این اساس، دو مقام آگاه اعلام کردند آمریکا مواضع نیرو‌های هم پیمان ایران در سوریه را بمباران کردند.

رسانه صابرین نیوز وابسته به نیرو‌های مقاومت عراق نیز اعلام کرد جنگنده‌های آمریکایی یک ساختمان خالی و یک نقطه دیگر در مرز عراق و سوریه (بین البوکمال و القائم) را هدف قرار دادند. این حمله نزدیک به ۱۷ کشته داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۵۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
جو بایدن ملعون خبیث بدان و آگاه باش ایران اسلامی پیشرفته متمدن مقتدر قدرتمند ایران زمان پهلوی ملعونین و ایران زمان قاجاریه مفلوکین نیست که موش و گربه بی عرضه توسری خور نوکر و غلام حلقه به گوش شما آمریکایها و انگلیسها و صهیونیستها باشد ایران اسلامی امروز توی ملعون خبیث و لشکریانت و تصلیحات نظامیت و همپیمانانت را در منطقه جهان اسلام و فراتر از منطقه جهان اسلام به خاری و خفت و ذلت و نابودی می کشاند و به زباله دان تاریخ بشریت جهنم اسفل سافلین می اندازتتان هرگز مپندار که ترامپ را تو و دارو دسته تو خار و حقیر و ذلیل کردند و از دور دوم ریاست جمهوریش از کاخ سفید به بیرون پرتش کرد خداوند جل جلاله اینکار را کرد تا درس عبرتی شود برای همچون توی ملعون ولی مثل اینکه یاسین به گوش خر خوانده اند و توی خر احمق هم باید با خاری و خفت و ذلت نابود شوی جوبایدن ملعون به اندازه کوپنت وراجی کن به اندازه گلیمت دست و پاتو دراز کن و چون بیشتر از حد خودت دست و پایت را دراز کردی و ورهای زیادتراز دهن کثیفت زدی نصبت به ایران اسلام منتظر عقوبت رفتار و گفتار و کردار و افکار شیطان صفتانه ات باش آمریکا رو تو و امثال تو هرگز نمی توانید از فروپاشی و افولش جلوگیری کنید و تو ولشکریانت در سر تا سر جهان اسلام نابود خواهید شد با شدیدترین و دردناک ترین وضع ممکن به ترامپ ملعون و دارو دسته ملعونش چند سال قبل گفته شد شتر در خواب بیند پمبه دانه گهی لب لپ خورد گه دانه دانه به توی ملعون خبیث هم همین ضرب المثل را تکرار می کنیم جوبایدن ملعون خبیث شتر در خواب بیند پمبه دانه گهی لب لپ خورد گه دانه دانه ، شب دراز استو قلندر بیدار منتظر عقوبتت باش ملعون خواهیم دید که چگونه سپاهیان خردمندان بصیر حزب خداوند جل جلاله تو و لشکریانت و همپیمانانت را در سر تا سر جهان اسلام و سر تا سر جهان خار و حقیر و ذلیل و نابود خواهند کرد منتظر باش به زودی اتفاق خواهد افتاد ای ملعون شیطان صفت خبیث تر از ترامپ ملعون . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا . لبیک یا رسول الله ص لبیک یا حیدر کرار علی ع لبیک یا حسین ع .
آخرین اخبار