عراق شمار نیرو‌های داعش در این کشور را فاش کرد

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق تعداد عناصر گروه تروریستی داعش در این کشور را اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرلشکر تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق تعداد اعضای گروه تروریستی داعش در داخل این کشور را اعلام کرد.

بنا به گزارش خبرگزاری واع، سرلشکر تحسین الخفاجی تعداد عوامل وابسته به گروه داعش در عراق را کمتر از هزار نفر اعلام کرد.

الخفاجی افزود: فرماندهی عملیات مشترک در تلاش است تا مشکل پرونده پیچیده اردوگاه الهول را به همراه پروند‌های مرزی حل کند تا به حضور عناصر داعش در آن مناطق پایان دهد.

این فرمانده عراقی خاطرنشان کرد که عناصر گروه تروریستی داعش هنوز در تلاشند از مرز عراق و سوریه به ویژه در مناطق جدا شده بین فرماندهی عملیات مشترک و نیرو‌های پیشمرگه نفوذ کنند. همکاری مستمر با پیشمرگه‌ها برای پایان دادن به این موضوع و جلوگیری از ورود نیرو‌های داعش به عراق در جریان است.

الخفاجی توضیح داد که نیرو‌های امنیتی همیشه در حالت آماده باش هستند و نیرو‌های داعش را از طریق هوا یا دوربین‌های نظارتی تحت رصد و در نتیجه امکان دستگیری و کشتن آن‌ها را دارند.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک تأکید کرد مناطقی در حومه بغداد شاهد امنیت پایدار هستند ونیرو‌های زیادی در آنجا مستقر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۴۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
باید تمامی نیروهای نظامی انتظامی امنیتی و بسیج مردمی عراق مداوم در شبانه روز به مکانهای اختفای گروهکهای داعشیهای ملعونین خبیث جنایتکاران ترویستی فاسدین فاسقین فی الارض حمله کنند و نابودشان کنند و نگذارند این شیاطین خودشان را بازیابی کنند . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار