سناتور جمهوری خواه: هر توافق معناداری با تهران باید فراحزبی باشد/ سیاست بایدن در مقابل ایران اشتباه است

یکی از اعضای جمهوری خواه سنای آمریکا با تاکید بر اینکه سناتور‌های هم حزبی اش توافق ضعیف با ایران را نمی‌پذیرند، گفت: هر توافق معناداری با تهران باید فراحزبی باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مارکو روبیو، یکی از سناتور‌های جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا، در مصاحبه با پایگاه واشنگتن‌فری‌بیکن، ضمن انتقاد از سیاست‌های دولت جو بایدن، رئیس جمهور جدید این کشور اظهار کرد: جمهوری خواهان حاضر در سنا توافق ضعیف با ایران را نمی‌پذیرند.

این عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنا با تاکید بر اینکه سیاست دولت بایدن در قبال ایران اشتباه و خطرناک است، گفت: این روش بدون هیچ ملاحظه‌ای شکست می‌خورد.

وی با تاکید بر این موضوع که اعضای جمهوری خواه سنا هیچگاه توافق ضعیفی که دست برتر را از آن ایرانیان کند نمی‌پذیرند، گفت: هر توافقی که قرار است بصورت معنادار و بادوام با ایران، انجام پذیرد باید فراحزبی باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، سنای آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۴:۵۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
خفه شو لطفا،توافقی در کار نیست که بخواد ضعیف و یا قوی باشه،،یکبار توافق شده و مشخص شده که دولت تروریست آمریکا پایبند به تعهداتش نیست.البته رهبر فرمودند که به مذاکره و توافق با غربی ها اعتماد ندارند ولی دولتمردای غرب گرا ی ما که ادعا میکردند زبان مذاکره با دنیا رو بلد هستند و به توافق برد-برد خواهند رسید مذاکره کردند و امتیاز نقد دادند و حتی امتیازات به صورت نصیب را هم به دست نیاوردند..ما دیگه با دولت تروریست و جنایتکار آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.
Netherlands
reza
۱۱:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
هی مارکو روبیو : خواب نما شده ای؟ یا خواب دیده ای؟ یا تازه از خواب بیدار شده ای؟.......خفته را خفته کی کند بیدار؟؟!!!!کدام؟ تنظیم قرارداد جدید؟ شما باصطلاح سناتور هستید نه؟ چطور از بازی قواعد بین المللی و سیاست عرصه جهانی بی اطلاعید؟ یعنی تا این حد گیج هستید؟!! عضوی از چندین عضو یک قراردادجامع و گسترده که به تصویب شورای امنیت سازمان ملل هم رسیده و یک قراردادچندجانبه است بطور یکجانبه با قلدری خارج شده و اعضاء باقیمانده را نیز در مورد اجرای تعهدات تهدید و تحریم کرده آیا به نظر گیج شخص شامخ نادان شما راه برگشت دارد؟ یا باید تابع دیگر اعضائی باشد که هنوز از این قرارداد خارج نشده اند؟ هان؟........شاید خودت را به گیجی زده ای آیا مطمئن هستی که دیشب زیاده روی نکرده ای و در حال بدمستی این سخنان سخیف را نگفته ای؟...........
آخرین اخبار