انیس نقاش درگذشت

شبکه المیادین از درگذشت «انیس نقاش»، مبارز برجسته لبنانی، خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المیادین در خبری از درگذشت «انیس نقاش»، مبارز لبنانی و هماهنگ‌کننده شبکه مطالعات و پژوهش‌های راهبردی «امان»، پس از ابتلا به کرونا، در ۷۰ سالگی در بیمارستانی در دمشق خبر داد.

پیکر او فردا به بیروت منتقل می‌شود تا در زادگاه خود به خاک سپرده شود.

او یکی از تحلیلگران حامی مقاومت در لبنان بود و پیشتر نه تنها خواستار لزوم مقابله حزب‌الله با فساد و مفسدان در کشور و ریشه‌کن کردن آنها شده بود، بلکه درخواست کرده بود حزب‌الله به مثابه دولت سایه عمل کند تا همه مسائل این کشور را زیر نظر بگیرد.

این تحلیلگر ارشد جبهه مقاومت در طول سال‌های گذشته به عنوان پیشگام رسانه‌ای در حوزه مقاومت فعال بود.

این مبارز لبنانی پیش از این اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده بزرگ ایرانی، به درخواست رژیم صهیونیستی صورت گرفت. او در این‌باره گفت: ترور سردار سلیمانی به درخواست و تصمیم اسرائیل صورت گرفت. اسرائیل به دلیل ناتوانی در انجام این ترور، ترامپ را به انجام آن راضی کرد. ترور علنی دارای اهداف سیاسی است آنگونه که در مورد ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هم چنین بود.

نقاش در واکنش به ادعاها درباره مقاومت نیز گفته بود مقاومت در لبنان یکپارچه و منسجم است و دچار لغزش نشده است و مردم نیز مانند گذشته در اطراف آن هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
خدا روحش راباشهدا همنشین فرماید
Germany
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
مبارکش باشه
آخرین اخبار