۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۴ اسفند ماه)

ورود گوشی جدید شرکت سامسونگ، فهرست گوشی‌های برتر هفته را دگرگون کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این هفته یک گوشی هوشمند از شرکت سامسونگ ما را شگفت زده کرد. گوشی Samsung Galaxy F۶۲ که این هفته در فهرست ما ظاهر شد، به شکل عجیبی به یک باره عنوان محبوب‌ترین گوشی هفته را بدون سابقه قبلی به خود اختصاص داد و در صدر جدول جای گرفت.

البته در کل، این هفته سامسونگ خوش درخشیده و رده اول تا سوم محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گوشی‌های هفته را به خود اختصاص داده است. گوشی Samsung Galaxy S۲۱ Ultra ۵G که هفته قبل هم در این رده قرار داشت باز هم در رتبه دوم دیده می‌شود، درست مثل Galaxy A۱۲ سامسونگ که رتبه سوم هفته پیش خود را حفظ کرده است.

محبوب ترین گوشی های این هفته

نکته جالب دیگر این است که Xiaomi Mi ۱۱ صدرنشین هفته قبل با نزولی درخور توجه، در رده چهارم قرار گرفته است. اما در همین حال نسخه اولترای این گوشی هوشمند (Xiaomi Mi ۱۱ Ultra) که به تازگی در فهرست محبوب‌ترین‌های هفتگی ظاهر شده و هنوز تا آغاز به کار رسمی فاصله دارد، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

اما در ادامه فهرست ما، بقیه گوشی‌ها به دلیل پیشرفت گوشی‌های ذکر شده در بالا، همگی روند نزولی داشته‌اند. به طور مثال Poco M۳ که هفته قبل رتبه چهارم را از آن خود کرده بود، اکنون در رتبه ششم جای دارد.

آیفون ۱۲ پرو مکس شرکت اپل هم با یک پله نزول به رتبه هفتم سقوط کرده است. گلکسی A۵۱ سامسونگ هم با یک پله نزول از جایگاه هفتم به جایگاه هشتم رسیده، اما هنوز از دو گوشی دیگر ساخته شده توسط شیائومی جلوتر است.

گوشی Redmi Note ۹ Pro شرکت شیائومی در حال خروج از این جدول است، چون از رتبه پنجم هفته قبل به رتبه نهم رسیده است. البته شیائومی، Poco X۳ NFC را هنوز در این فهرست دارد، اما این گوشی هم با سقوط دو پله‌ای در رتبه آخر قرار گرفته و خروج آن از این لیست دور از انتظار نیست.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۴ اسفند ماه)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۴ اسفند ماه)


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار