۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۰ بهمن ماه)

فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته همچنان در انحصار گوشی‌های شرکت شیائومی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ Galaxy S۲۱ Ultra ۵G که هفته قبل هم جایگاه اول برترین گوشی‌های هفته را به خود اختصاص داده بود، این هفته هم جایگاه خود را حفظ کرده و صدرنشین است.

در رده بعدی، گوشی Poco M۳ از شرکت شیائومی را می‌بینیم که با صعود ۲ پله ای، در رده دوم برترین گوشی‌های هفته قرار گرفته است.

شرکت شیائومی با حضور قوی خود در این جدول نشان داده می‌توان به آن اعتماد کرد. گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۱ مثل هفته قبل که در رتبه سوم ۱۰ گوشی برتر هفته قرار داشت، بدون تغییر جایگاه خود را حفظ کرده است.

نکته جالب این هفته این است که گلکسی A۱۲ با دو پله صعود نسبت به هفته قبل، به مقام چهارم که دو هفته پیش در آن حضور داشت بازگشت.

حضور پر رنگ گوشی های شیائومی در بین برترین های هفته

برترین پیشرفت هفته را گوشی Redmi Note ۹ Pro شرکت شیائومی ثبت کرده و با ۴ پله صعود، در جایگاه پنجم این رده بندی قرار گرفته و به نظر روند صعودی خود را ادامه خواهد داد.

در رتبه ششم گوشی Galaxy S۲۱ ۵G شرکت سامسونگ را می‌بینیم که در یک روند نزولی قرار دارد و در یک پله پایین‌تر از هفته قبل خود، در جایگاه ششم قرار گرفته است. در حالی که iPhone ۱۲ Pro Max دقیقاً همان جایی است که هفته گذشته یعنی رده هفتم قرار داشت.

گوشی هوشمند Poco X۳ نیز در مدار صعودی قرار دارد و این هفته جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.

گوشی Galaxy A۵۱ سامسونگ توانست یک بازگشت دوباره را بدست آورد و در مقام نهم قرار گیرد؛ و در آخر گوشی Realme X۷ Pro رقبای خود یعنی Sony Xperia Pro و Motorola Moto Edge S را کنار زد و با قرار گرفتن در جایگاه دهم جدول ۱۰ گوشی برتر هفته، این لیست را کامل کرد.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۰ بهمن ماه)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۰ بهمن ماه)


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار