محسنی بند پی:

جهش کرونا به سمت خطرناک شدن است

استاندار تهران از خطرناک شدن کرونا در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران با حضور ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، حجت الاسلام و المسلمین تقوی رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس و انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران برگزار شد.

ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در این جلسه با اشاره به تفویض اختیار به استان‌ها اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم بحث تمرکز گرایی ستاد‌های ملی است، تفویض اختیار به استان‌ها را مد نظر قرار دادیم و انتظار داریم مدیران ستادملی این اختیارات را به مدیران استانی واگذار کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با بیان اینکه تفویض اختیار سرعت خدمات دهی را افزایش می‌دهد، ادامه داد:روزانه ۴ الی ۵ میلیون مراجعه کننده به دستگاه‌های اجرایی داریم و طبق گزارش‌ها روزانه ۱ میلیون نفر مراجعه کننده به دستگاه‌های اجرایی را ناراضی نگه می‌داریم، از همان سال۹۲ پیگیری کردیم که بخشی از اختیارات به مدیران استانی واگذار شود.

وی بیان کرد: از سال ۹۳ کارگروهی را در وزارت کشور تشکیل دادیم و ۱۰ استاندار با تجربه و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی این کار گروه هر هفته برگزار شد و سال ۹۴ هئیت وزیران مصوبه تفویض اختیارات دستگاه‌های اجرایی به واحد‌های استانی ابلاغ کردند و در مجموعه وزارت کشور حدود ۵۷۶ عنوان تفویض اختیار شد.

ناصریان یادآور شد: در کنار این تفویض اختیار بحث میز خدمت است، انتظار می‌رود که در حال حاضر در شرایط کرونایی میز خدمت الکترونیکی شود و مراجعات مردمی کاهش پیدا کند؛ مدیران باید تلاش کنند که تصمیماتی بگیرند که باعث نارضایتی مردم نشود.


انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نیز در ادمه جلسه گفت: در زمان کرونا این تفویض اختیار بسیار ثمر بخش بوده است، جهش کرونا به سمت خطرناک‌تر شدن است.
وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی شیوه نامه‌ها را رعایت کنند و امیدواریم بتوانیم در مقابل ویروس جهش یافته مقاومت کنیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار