استاندار تهران:

با اینکه ۵۰ درصد کارمندان دور کار شده اند، اما باز شاهد شلوغی در شهر هستیم

محسنی بندپی گفت: بیش از ۲ میلیون مسافر در مترو و اتوبوس‌ها تردد دارند و با اینکه ۵۰ درصد کارمندان را دور کار کرده ایم، اما باز شاهد شلوغی در شهر هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۱۱ آبان ماه سومین نشست شورای اداری استان تهران در سال ۹۹ با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ریاست محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد.

انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در همین جلسه با اشاره به دستور‌های کاری که امروز انجام شد گفت: واقعیتی است که در هر نظامی به دلیل عدم برخورداری از فرصت‌های برابر بعضی‌ها دچار مشکل می‌شوند و اگر این افراد ضعیف رها شوند از تحصیل و زندگی کودکانه محروم می‌شوند و اگر حمایت نشوند به سمت ناهنجاری‌ها و نهایتا به کار‌های مضر برای جامعه می‌روند. کمیته امداد و سازمان بهزیستی با حمایت دولت در راستای حمایت بیشتر قدم‌های خوبی برداشته اند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم محیطی با نظم و آرامش داشته باشیم باید شرایطی فراهم شود همه آحاد جامعه در آن دیده شوند. کمیته امداد از بدو تاسیس تلاش کرده نسبت به توامندسازی افرادی که دچار مشکل شده اند خود را سوق دهند.

وی افزود:دستور کار دوم ساخت و ساز‌های غیر مجاز بود که شرایط بدی را به وجود آورده و رهبر و رئیس جمهور هم از این اتفاق ناراحت هستند. ما به دنبال اقدامات پیشگیرانه هستیم و چیزی که ساخته شده باشد به سختی می‌توان آن را از بین برد. آزادسازی ۶۵ میلیون متر مربع کار کمی نیست که انجام شده، اما نیاز به انجام کار‌های پیشگیرانه بیشتری است.

محسنی بندپی تصریح کرد:یکی از اقدامات پیشگیرانه طرح کاداستر است که می‌تواند نسبت به جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز موثر باشد. بحث دیگر دولت الکترونیک است که اگر شکل می‌گرفت می‌توانستیم در فاصله گذاری اجتماعی موفق‌تر باشیم.

وی اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار نفر روزانه در مترو و ۷۰۰ هزار نفر در اتوبوس‌ها مسافر داریم و با اینکه ۵۰ درصد کارمندان را دور کار کرده ایم باز هم شاهد این شلوغی هستیم.

استاندار تهران گفت: بنا بود با توسعه خدمات دولت الکترونیک سالانه ۱۲ و نیم درصد از حجم مراجعات مردم به دستگاه‌های دولتی کاهش یابد، اما اکنون بعد از گذشت ۶ سال در ابتدای اجرای این قانون هستیم. این استان باید پیش قراول اجرای این قانون و راه اندازی میز و پیشخوان خدمات دولت باشد تا سایر استان‌ها نیز از این روند تبعیت و الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
کجا ۵۰ درصد!! مدیران سلیقه ای عمل میکنن
آخرین اخبار