معاون استاندار خبر داد :

تشدید نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات استان تهران

عباس پاشا گفت: تشدید نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات در دستور کار معاونت توسعه مدیریت منابع استانداری تهران قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در سومین جلسه در سال ۹۹ گفت: بررسی توسعه دولت الکترونیک و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز از مهم‌ترین دستورات جلسه شورای اداری استان تهران است.
وی افزود: تشدید نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات در دستور کار معاونت توسعه مدیریت منابع استانداری تهران قرار دارد.

عباس پاشا گفت: در نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات شاهد عملکرد خوب از سوی ادارات بودیم و دستورالعمل های بهداشتی در ادارات بخوبی رعایت می‌شوند.

وی ادامه داد: در صورت سهل انگاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارکنان جرایمی شامل اخطار کتبی تا انفصال از خدمت موقت و دائمی مشمول آن‌ها می‌شود .

معاون استاندار تصریح کرد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی ملزمند تا به آن دسته از ارباب رجوع خدمت ارائه دهند که از ماسک استفاده کنند.

وی افزود:بهره گیری از ظرفیت دورکاری در راستای توسعه دولت الکترونیک در روز‌های کرونایی یک اصل اجتناب ناپذیر برای مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

عباس پاشا ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا بلافاصله در استانداری تهران اقدام به راه اندازی پیشخوان الکترونیکی ارائه خدمات شد و مردم می‌توانند بصورت غیر حضوری و ارسال درخواست به این پیشخوان از خدمات غیرحضوری استانداری تهران بهره‌مند شوند .

وی افزود: جلسات ضروری در ادارات استان حداکثر تا ۱۵ برگزار می‌شوند و برگزاری جلسات بالای ۱۵ نفر مطلقا ممنوع است. تا امروز ۸ دستگاه اجرایی در استان تهران براساس خود اظهاری املاک مازاد خود را معرفی کردند.

معاون استاندار تهران گفت: جهاد کشاورزی، اداره کل ثبت احوال، ادارات کل آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان از جمله این دستگاه‌ها هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار