لندن: با فرانسه، آلمان و آمریکا درباره ایران همکاری می‌کنیم

نخست وزیر انگلیس می‌گوید که این کشور با فرانسه، آلمان و آمریکا درباره ایران همکاری خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، انگلیس اعلام کرد که با فرانسه ، آلمان و آمریکا  درباره ایران همکاری خواهد کرد.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس گفت: با شرکای بین‎المللی خود، پاریس، برلین و واشنگتن برای مقابله با مهم ترین مسائل امنیتی از جمله  توافق هسته ای ایران همکاری خواهیم کرد.

در همین حال آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در نشست امنیتی مونیخ خواستار فرصتی دوباره برای احیای برجام شد و گفت : وزیر امور خارجه آلمان آماده هرگونه همکاری در این زمینه است .

فرحان حق، سخنگوی سازمان ملل هم از بررسی جزئیات حل مسئله توافق هسته ای ایران و حمایت همه جانبه از  اجرای کامل خبر داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
ما (ایران) تمام افتخارمان به اینست که با فرانسه، آلمان و آمریکا همکاری نمی‌کنیم، پس لندن ( انگلیس) به این همکاریهایت کورکورانه ادامه بده و افتخار کن ...
Netherlands
reza
۱۰:۳۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
با شرایطی که ویروس مهلک کرونا برای اقتصاد قدرتهای اروپائی و آمریکای ورشکسته و بدهکارترین کشور جهان ایجاد کرده بیاد اوضاع اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم و اقتصاد فروپاشیده اروپا افتادم حالا همین کشورها دوباره با جمع شدن دورهمدیگر برای آینده اقتصادی جهان دارند برنامه ریزی میکنند و ایران و مسئله قراردادبرجام نافرجام را مستمسک خود قرار داده اند تا اقتصادهای متضرر و ورشکسته خودشان را از باتلاق ورشکستگی بیرون بکشند و ایران شده بهانه آنان درست مثل ژاپن که بهانه شده بود برای ختم جنگ جهانی دوم ولی این بار جنگ اقتصادی است که دست آویز قرار گرفته نه جنگ نظامی و ایران شده مستمسک و تکمیل کننده این پازل با بهانه های واهی بازگشت به برجام نافرجام اگر ایران و روسیه و چین با متحدان خود بتوانند چرخش معکوس این بازی و برنامه ریزی را هدایت کنند کمردلارآمریکا را خواهند شکست برعکس آنچه که پس از جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد و آمریکا با استیلای اقتصادی اروپا را زیر یوغ دلارآمریکا برد و تا همین الآن هم بدون اجازه آمریکا این اتحادیه اجازه آب خوردن ندارند با عنایت به اینکه در قاره پهناورآسیا چین و روسیه 2عضو دائم شورای امنیت هستند و پل ارتباطی ایران و ترکیه تا اروپا و شاخ آفریقا گسترش دارد............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
عجیب نیست ! سگها گله ای میرن شکار!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
چیه ؟ پر پر افتادید؟ شتر در خواب بیند پنبه دانه.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار