برندسازی تهران تلاشی برای شناساندن خود به دیگران

شهردار تهران گفت: برند سازی برای تهران، تلاشی است برای این که ما بتوانیم خود را بشناسانیم و دیگران هم ما را بشناسند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در نخستین جلسه شورای راهبری نشان برتر تهران گفت: برند سازی برای تهران، تلاشی است برای این که ما بتوانیم خود را بشناسانیم و دیگران هم به واسطه آن ما را بشناسند. خیلی نکات منفی در شهر‌های دیگر هم هست، اما وجوه منفی را در فرآیند برندسازی به نمایش نمی‌گذارند و البته آنچه که به نمایش می‌گذاریم نیز نباید از واقعیت دور باشد.

او افزود: به نظر من تلاش شده که همه جوانب در برندسازی دیده شود، اما بخشی از برند بر اساس احساس عمومی جامعه نسبت به آن برند است که در طول زمان شکل می‌گیرد.

حناچی با تاکید بر برجسته سازی نقاط قوت در برند تهران، گفت: وقتی وارد عرصه رقابت می‌شویم قطعا نباید به نقاط منفی بپردازیم بلکه تلاش برای تاکید بر نقاط مثبت است با این حال جمع بندی نظرات کارشناسان در جلسه نشان می‌دهد که زمان بیشتری برای طرح این موضوع لازم است.

به گفته او در تهران ۱۴۰۰ نیز شهرداری با این مسائل مواجه بود و در نهایت به این نتیجه رسید که یک لوگوی مشخص نمی‌توان برای آن داشت.

حناچی اضافه کرد: به دست آوردن حس مشترک دشوار است در حالی که آن حس مشترک ما را به مقصد می‌رساند دوستان نگران تعجیل در موضوع نشان برتر تهران هستند و در عین حال زمان زیادی برای این کار نداریم و می‌خواهیم زودتر به نتیجه برسیم باید درک کنیم عجله ریشه‌های این موضوع را سست می‌کند. باید تلاش کنیم اجماع در این زمینه به وجود بیاید.

در این جلسه بعد از گزارش روند اقدامات انجام شده برای نشان برتر تهران اساتید حاضر در جلسه گزارش ارائه شده را واکاوی و نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار