دین محمدی: امیدوارم قدر عزیزانمان را تا زمانی که هستند بدانیم/ اوایل فصل اتفاقاتی افتاد که مجبور شدم از استقلال جدا شوم

پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار پیشکسوتان سرخابی ها به مناسبت یادبود مهرداد میناوند و علی انصاریان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس دین محمدی پیشکسوت فوتبال ایران درباره درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان اظهار داشت: به خانواده‌های میناوند و انصاریان تسلیت می‌گویم. واقعا باور کردنی نیست که این ۲ عزیز دیگر در کنار ما نیستند. من با این عزیزان به خصوص مرحوم میناوند خاطره داشتم، او در تیم ملی با من هم اتاق بود و خاطرات خیلی خوبی با هم داشتیم.

او افزود: به هر حال باید زندگی کرد، امیدوارم از این به بعد قدر عزیزانمان را تا وقتی که کنارمان هستند بیشتر بدانیم و از آن‌ها یا کنیم، نه زمانی که از دنیا می‌روند.

به دلیل اتفاقاتی که در اوایل فصل افتاد مجبور شدم از استقلال جدا شوم

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره نارضایتی هواداران از وضعیت این روز‌های این تیم گفت: نمی‌خواهم زیاد به این مسائل حاشیه ای ورود کنم، اوایل فصل من در استقلال حضور داشتم و همه می‌دانند که من عاشق استقلال هستم، اما به دلیل اتفاقاتی که افتاد از این باشگاه جدا شدم، اما به احترام هواداران دوست ندارم در این برحه زمانی تیم وارد حاشیه شود، فقط می‌توانم بگویم امیدوارم که شرایط تیم بهتر شود و دل هواداران استقلال همیشه شاد باشد.

همه پیشکسوتان استقلال آرزو دارند بتوانند به این تیم کمک کنند

دین محمدی در ادامه گفت: همه پیشکسوتان استقلال آرزو دارند بتوانند به این تیم کمک کنند، من هم همین حس را داشتم، اما به دلیل شرایطی مجبور شدم از این تیم جدا شوم، در هر صورت امیدوارم که وضعیت این تیم بهتر شود.


بیشتر بخوانید


اگر رئیس فدراسیون، فوتبالی باشد می‌تواند از پس مشکلات فوتبال ایران بر بیاید

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بدون شک حضور فوتبالی‌ها در وهله اول به نفع خود فوتبالی‌ها است، ما هم عاشق این هستیم که خود فوتبالی‌ها در جامعه فعال باشند. کسانی که فوتبالی باشند درد تیم‌های پایه را می‌دانند و اگر غیر فوتبالی باشند مطمئنا از مشکلات فوتبال بی خبر هستند.

او افزود: اکنون بعضی از بازی‌های تیم‌های پایه در پارک‌ها برگزار می‌شود که این واقعا فاجعه است و باید به این گونه مسائل نگاه جدی صورت گیرد. به همین دلیل امیدوارم افراد فوتبالی به خصوص علی کریمی که از جنس فوتبال هستند این شانس را داشته باشند که مسائل و مشکلات فوتبال ایران را برطرف کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار