عزیزی: کریمی شانس کمی در انتخابات دارد/ قرارداد ویلموتس لکه ننگی برای فدراسیون فوتبال ما بود

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی خیرخواهانه فوتبال، برای گرامیداشت یاد مرحوم انصاریان و میناوند توضیحاتی را ارائه داد.

خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درارتباط با مسابقه یادبود برای  علی انصاریان و مهرداد میناوند عنوان کرد: بعد از فقدان این ۲ عزیز به همراه علی کریمی و بهنام ابوالقاسم پور تصمیم گرفتیم که مسابقه‌ای را برای یادبود علی و مهرداد عزیز برگزار کنیم. خوشبختانه در میان هم دوره ای‌ها و هم تیمی‌های این ۲ عزیز و همچنین در میان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و همه افرادی که می توانستند در برگزاری این مسابقات دخیل باشند، خصوصا شبکه سه که بابت پخش مستقیم این بازی بسیار ما را کمک کرد، مورد استقبال قرار گرفت.

او ادامه داد: در ارتباط با این مسابقه یادبود از همه تشکر می‌کنم؛ چرا که ما به هر شخصی برای این مسابقه زنگ زدیم و درخواست کمک کردیم، دست رد به سینه ما نزد و همه برای کمک آمدند. این نشان دهنده محبوبیت این عزیزان برای همه اهالی فوتبال است.

خداداد عزیزی درباره ناملایمت‌ها و حاشیه‌هایی که در فضای مجازی درباره فوتبال کشورمان وجود دارند، گفت: دلیل اصلی این موضوع این است که ما فرهنگ استفاده از فضای مجازی را نداریم. امیدوارم شاهد این اتفاقات حاشیه‌ای در فضای مجازی نباشیم و دیگر چنین حاشیه‌هایی را مشاهده نکنیم.

عزیزی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور فوتبالی‌ها در این انتخابات گفت: نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال همیشه مشخص است و آن‌هایی انتخاب می‌شوند که لابی و روابط بیشتری داشته باشند. طبیعتا علی کریمی به این دلیل که لابی را بلد و اهل این کارها نیست ، شانس بسیار کمی برای انتخاب شدن دارد.

عزیزی درباره حضور افرادی در انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار داد ویلموتس را بستند،  عنوان کرد: قرارداد ویلتموس خنده دار است و مانند قرارداد ترکمانچای، لکه ننگی برای فدراسیون فوتبال ما خواهد بود.

او ادامه داد: کفاشیان گفته بود که هر کسی که در شرایط کنونی ریاست فدراسیون را در دست بگیرد، وارد باتلاق شده است. این باتلاق را خود این افراد به وجود آورده‌اند و خشک کردن آن نیز به این راحتی نیست.

عزیزی گفت: فوتبال ما همین است و باید خیلی راحت ۶ میلیون دلار به ویلتموس غرامت بدهیم؛ چرایی آن را هم هیچ فردی نمی‌داند. فوتبال ما همیشه همین گونه اداره شده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره عنوان حرفه‌ای که به لیگ کشورمان اطلاق می‌شود، گفت: شاخصه لیگ حرفه‌ای این است که تیم‌ها خصوصی باشند و ما هم تیم خصوصی نداریم. تیم‌ها هر کدام زیر نظر یکی از وزارتخانه‌ها هستند؛ اما ادعا می‌کنیم که در حال برگزاری لیگ حرفه‌ای هستیم. درباره بخش فنی لیگ هم، امسال فکر می‌کنم نسبت به سال‌های قبل بسیار ضعیف‌تر شده ایم و مانند سال‌های گذشته کیفیت ندارد.

عزیزی درباره میزبانی لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌های آسیا گفت: آن مسئله که شوخی است و به ما میزبانی را نمی‌دهند؛ چرا که این میزبانی‌ها شرایط خاصی دارند و ما نیز این شرایط را نداریم. این مسئله تنها یک مانور تبلیغاتی برای دوستان است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره وضعیت فوتبال مشهد عنوان کرد: امسال فکر می‌کنم به این دلیل که مالک شهرخودرو اصلا حضور ندارد، شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و تیمی که مالک ندارد هم آخر و عاقبت درستی ندارد.

او ادامه داد: امیدوارم هر چه سریعتر مسئولین استان خراسان رضوی برای این تیم تصمیم درستی را بگیرند؛ چرا که این تیم نماینده استان و برای تمام مردم است و امیدوارم مسئولین استان بتوانند حداقل جلوی سقوط این تیم را به دسته پایین‌تر بگیرند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
از اول تا حالا همینو میگی کم فاز منفی بده
آخرین اخبار