حلالی: هر رای در انتخابات، آینده فوتبال ایران را روشن می‌کند/ علی کریمی دنبال حاشیه نیست

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل حلالی کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در فوتبال به افرادی که کار بلد هستند، اجازه کار کردن داده نمی‌شود. اتفاقات خوبی در فدراسیون رخ نمی‌دهد. باید به کسانی که فکر خوبی دارند و دلسوز فوتبال هستد، فرصت داده شود.

در رده‌های تیم ملی فوتبال اتفاقات نا خوشاندی افتاده است

او در ادامه افزود:در رده‌های تیم ملی فوتبال کشورمان، اتفاقات دور از انتظار و نا خوشایندی افتاده است. امیدوارم علی کریمی که افکار عدالت محور و خوبی دارد، بتواند در فدراسیون فوتبال رای بیاورد و به فوتبال کشورمان کمک کند.

علی کریمی دنبال حاشیه نیست

کارشناش فوتبال کشورمان تصریح کرد: علی کریمی دنبال حاشیه نیست. او می‌تواند هر کسی را که لیاقت کمک به فوتبالمان را دارد، در فدراسیون بیاورد. انشاالله هر کسی که توان داشتن کمک به فوتبال را دارد، به تواند انتخاب شود. کریمی دنبال اهداف خود است.


بیشتر بخوانید


هر رای در انتخابات، آینده فوتبال ایران را روشن می‌کند

حلالی افزود:هر رای در فدراسیون، آینده فوتبال ایران را روشن می‌کند. هرکسی که رای آورد، باید افکارش را وسیع‌تر بکند تا دیگر به مشکل نخوریم.

به هیچ عنوان نمی‌توانم فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند را باور کنم

او در خصوص مسابقه فردا که به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار می‌شود گفت:به هیچ عنوان نمی‌توانم فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند را باور کنم. خاطراتی خوبی با انصاریان و میناوند داشتم. مردم برای این دو، سنگ تمام گذاشتند.

حلالی در پایان خاطر نشان کرد: با تمام وجودم می‌گویم که اصلا فکرنمی کردم علی و مهرداد را از دست به دهیم. روح این دو عزیز، در بین ما است. خدا به خانواده هایشان صبر بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار