دروازه‌بان سابق تیم ملی:

درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند، غم بزرگی برای ما بود

میرزاپور، دروازه بان سابق تیم ملی ایران در ارتباط با مسابقه دوستانه یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، ابراهیم میرزاپور، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره مسابقه دوستانه‌ای که فردا میان تیم‌های ۹۸ و منتخب سرخابی‌ها جهت یاد بود علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار خواهد شد، گفت: این اتفاق ناگوار را به خانواده این دوستان و جامعه ورزش کشورمان تسلیت می‌گویم؛ این اتفاق و از دست دادن این ۲ بزرگوار غم بزرگی برای همه ما بود.

میرزاپور در ارتباط با انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: متاسفانه در اکثر اوقات انتخابات ما با مشکلات زیادی رو به رو بوده است و همیشه با دخالت فیفا کار‌ها به درستی پیش رفته اند. اما امیدوارم امسال اتفاقات ناگوار سال‌های قبل پیش نیایند، انتخابات به درستی و بدون مشکل برگزار شود و فوتبال ما از شرایط بد فعلی خارج شود.

دروازه بان سابق تیم ملی ایران در ارتباط با وضعیت دروازه بانان در این فصل لیگ برتر عنوان کرد: فکر می‌کنم زمانی که ورود دروازه بان‌های خارجی به کشورمان را ممنوع کردند، اتفاقات خوبی افتادند و مجبور شدیم به جوانان خود بها دهیم که همین موضوع باعث شد در شرایط کنونی پاداش آن اعتماد را کسب کنیم.

او ادامه داد: دروازه بانانی مانند مظاهری، حامد لک، نیازمند و حسینی در سطح بالایی هستند و لیاقت این را دارند که در تیم‌های اروپایی نیز بازی کنند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار