رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی:

مبلغ قابل توجهی به سازمان توسعه و تجهیز بدهکار هستیم/ تجهیز مجموعه ورزشی کبکانیان، خواسته ما است

بهتری، رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی گفت: فدراسیون ما همچنان مستاجر است و مبلغ قابل توجهی هم بدهکار هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن‌ ورزش‌های رزمی در حاشیه بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از این فدراسیون بیان کرد: مسلما حضور صالحی امیری، نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور خواهد بود. او برای اولین بار در طول تاریخ تاسیس این فدراسیون به این جا آمده است.

او ادامه داد: فدراسیون ما ۱۲۳ سبک رسمی توانمند در سطح کشور، ۶ انجمن، ۲۶ کمیته و ۹۲ گروه را در دل خود جای داده است و به نوعی هر کدام توانایی تشکیل فدراسیون را دارند. پنجاک سیلات و سامبو در ورلد گیمز و کامبت گیمز حضور فعال دارند و برخی از سبک‌ها قصد دارند در مسابقات مسترشیپ هم شرکت کنند.

او گفت: تغییر نام فدراسیون از فدراسیون رزمی به نام بومی ، محلی و عام شناخته می‌شد که در دنیا چندان شناخته شده نبود؛ اما با تغییر نام فرصت شناسایی خود را داشتیم. خیال ما برای برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا و حضور فعالمان راحت است. همچنین سایت اداری را توسعه داده‌ایم. پلتفرمی ترتیب دادیم تا ثبت نام مسابقات داخل آن انجام شود. جلوی احکام جعلی را گرفتیم و آن را به حداقل رسانده‌ایم. کارت‌های عضویتی ترتیب دادیم تا با گوشی ساده هوشمند، قابل استعلام باشند. آیین نامه انجمن‌ها را تدوین کردیم تا در شورای فنی فدراسیون اجرا شود.

بهتری عنوان کرد: در آی کی ۲ عضویت گرفته‌ایم که یکی از سبک‌های مطرح در دنیا به شمار می‌رود. ستاد بازی‌های داخل سالن آسیا را ترتیب دادیم که متاسفانه این رقابت ها به تعویق افتادند، اما بیکار ننشسته و تلاش کردیم تا در مسابقات ایندور گیمز سامبو و پنجاک سیلات، اعزام داشته باشیم.

بهتری بیان کرد: بیشترین قهرمانان ما از استان‌های مختلف هستند که توجه ویژه‌ای به آن‌ها داریم. همچنین دوره‌های تربیت مدرس را ترتیب دادیم و همواره قصد داریم این روند را ادامه دهیم. در سومو عضو فدراسیون جهانی هستیم و در بخش‌های دیگر هم حضور فعال داریم. سال ۹۸، ۲۱۰ هزار نفر کارت بیمه ورزشی داشتند، اما در سال ۹۹ نزدیک به ۴۴ هزار نفر عضو انجمن‌ ورزش‌های رزمی شدند که به واسطه شیوع ویروس کرونا ریزش پیش آمد.

او درباره مشکلات این رشته اظهار کرد: فدراسیون انجمن‌ ورزش‌های رزمی همچنان مستاجر است و مبلغ قابل توجهی به سازمان اماکن ورزشی بدهکار هستیم. می‌خواهیم اگر کمکی از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک انجام شد، ۲ طبقه سالن برای کاربرد اداری و مسابقات تجهیز شوند. مشکل دیگری که داریم، مربوط به مجموعه ورزشی کبکانیان است که سقف ندارد و هواسازی گرمایش و سرمایش اصلا انجام نشده است که درخواست مساعدت داریم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار