نشست شفافیت، سلامتی و کارآمدی در فوتبال برگزار شد

نشست شفافیت، سلامتی و کارآمدی در فوتبال با حضور برخی چهره‌های مطرح این رشته در کشورمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی نهاد‌های غیر دولتی، پیشکسوتان، مدیران و صاحب نظران فوتبال و ورزش ایران امروز در راستای هم اندیشی و هم افزایی، نشست تخصصی را با عنوان "شفافیت، سلامت و کارآمدی فوتبال" در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار کردند.

در این نشست که با مشارکت نهاد‌های فوتبال کشور و با محوریت انجمن جامعه و ورزش و فرهنگ ایران برگزار شد به بررسی مسائل و مشکلات فوتبال کشور، نظرات تخصصی و ارائه راهکار‌های توسعه این رشته پرداخته شد.

اتحادیه مدیران باشگاه ها، کانون مربیان، کانون داوران، کانون بازیکنان فوتبال، انجمن نویسندگان ورزشی، نمایندگان کارگزاران، نماینده بنگاه‌های پیش بینی مسابقات، اصحاب رسانه و ... به همراه برخی چهره‌های صاحب نظر فوتبال مانند کاظم اولیایی، حسین قریب، رضا گل محمدی، منوچهر بهمنی، سعید عبدالله نژاد، حسین کلانی، نیلوفر اردلان، علیرضا اسدی، امیدرضا روانخواه، محمد زادمهر، جهانگیر کوثری، نادر فریاد شیران، علیرضا یزدانی، اصغر مازیار، و تعدادی دیگر از اهالی فوتبال از حاضران در نشست مذکور بودند.

محمدحسین قریب: در فوتبال ما بحران زیاد است تا جایی که آش به قدری شور شده که اجازه بستن قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی را دیگر ندادند. آفت ما در کشور کلی گویی است و باید از کلی گویی دوری کرد.

یزدانی: متاسفانه رکن مهم داوری همیشه از چارچوب فعالیت‌های اصلی فدراسیون دور مانده و همیشه فدراسیون‌های فوتبال از تشکل‌های صنفی احساس خطر کرده اند. تا این لحظه همیشه صحبت از کانون داوران بوده، اما فدراسیون آن را نپذیرفت، اما خبر خوب اینکه وزارت ورزش در حال انسجام و پذیرفتن تشکل ها است و ان شاالله کانون صنفی داوران هم به زودی پذیرفته شود.

نادر فریادشیران: چطور دبیرکل کمیته ملی المپیک رئیس فدراسیون می شود مشکلی نیست، اما تاسف می خورم بر حال فوتبالی ها. ما گول خوردیم! یک روز به کمیته اخلاق رفتم. علی چینی هم آنجا بود، اما به او گفتم برو و محکم صحبت کن. حالا ببین من چگونه صحبت کنم. وقتی برخی افراد اشتباهی به فوتبال می‌آیند، معلوم است صدای ما به جایی نمی‌رسد. انتخابات همه غیر ورزشی است و تاج ادعا می کند از قرارداد کی روش درس گرفته ایم و با ویلموتس قرارداد بستیم. جالب اینکه گفتند هرکسی هم انتقاد کند یا معاند است یا مغرض. معلوم است صدای ما به جایی نمی‌رسد. بعد کار به جایی میرسد که یک خبرنگار را یک هفته می زنند تا حرفی نزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار