تماس تلفنی اشکنازی با همتای انگلیسی خود و تاکید بر اعمال فشار علیه ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی با همتای انگلیسی خود خواستار اعمال فشار بر ایران شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، در تماسی تلفنی امروز (چهارشنبه) با «دومینیک راب» همتای انگلیسی خود، خواستار اعمال فشار بر ایران شد.

اشکنازی با انتشار پیامی در صفحه کاربری توییتر خود نوشت: «با دومینیک راب صحبتی تلفنی داشتم و تصمیم اسرائیل برای مخالفت با رأی دادگاه جنایی بین‌المللی را شفاف بیان کردم.»

این مقام صهیونیستی در ادامه افزود: «ما در این تماس درباره ایران نیز بحث کردیم و من تاکید داشتم فشار بین‌المللی بر این کشور حفظ شود.»

بنابر اعلام اشکنازی، در این تماس این دو مقام درباره مسائلی از جمله مقابله با ویروس کرونا و ضرورت تقویت روابط اقتصادی نیز به تبادل نظر پرداختند.

اشکنازی درحالی این پیام را منتشر کرده که به تازگی گروهی از قانونگذاران انگلیسی از دولت این کشور خواستار افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی با هدف متوقف کردن روند تخلیه خانواده‌های فلسطینی از خانه‌های خود در شرق قدس شدند.

بر این اساس بیش از ۸۰ نماینده پارلمان انگلیس از احزاب مختلف مجلس عوام و مجلس اعیان در نامه‌ای از دومینیک راب خواستند تا برای رژیم صهیونیستی مشخص کند که مناسبات دو طرف در سایه چنین تجاوزاتی نمی‌تواند به صورت عادی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار