مشکلات مالی، مانع از سفر ایمان شیراز به ساوه

نماینده فارس برای دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال، عازم ساوه نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حالی که قرار بود تیم ایمان شیراز در هفته نهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۷ دی ماه به مصاف میزبان صدرجدولیش سن ایچ ساوه برود، اما نماینده فارس به ساوه اعزام نشد.

خبازیان مدیر عامل باشگاه ایمان شیراز، گفت:  این خبر صحت دارد و پس از بازی هفته هشتم با فرش آرا تیم دچار مشکلاتی شد و با رفتن چند بازیکن شرایط خوبی بر تیم حکمفرما نبود و بنده هم با اصرار مالک تیم پس از دو هفته به تیم ایمان برگشتم.

او، بیان کرد: تیم ایمان شیراز با مشکلات مالی فراوانی روبرو است و به همین دلیل به صورت کتبی و شفاهی به سازمان لیگ فوتسال اعلام کردیم که در بازی هفته نهم مقابل سن ایچ ساوه حاضر نخواهیم شد.

خبازیان تصریح کرد: از شورای شهر شیراز و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس درخواست داریم تیم ایمان شیراز را بیشتر مورد حمایت خود قرار دهند، چون اگر این شرایط وجود داشته باشد و از لحاظ مالی مشکلات پابرجا باشد ممکن است در هفته‌های بعد لیگ برتر فوتسال هم برای اعزام به مشکل بربخوریم.

تا پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، تیم ایمان شیراز با هشت شکست و بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد.

در گروه دوم لیگ برتر فوتسال مردان تیم‌های سن ایچ ساوه، مس سونگون و فرش آرا مشهد در مکان‌های اول تا سوم قرار دارند و تیم‌های راگا، کوثر اصفهان، حفاری اهواز و ایمان شیراز به ترتیب رده‌های چهارم تا هفتم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.