مصاف پویندگان فجر با نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال بانوان

فوتسالیست‌های پویندگان فجر برای کسب نخستین برد، هیات رودان را پیش رو دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم پویندگان فجر شیراز ساعت یازده روز جمعه ۱۷ دی ماه میهمان هیات فوتبال رودان است.

در جدول رده بندی گروه نخست این رقابت‌ها تیم پویندگان فجر شیراز با یک تساوی، ۲ شکست و کسب تنها یک امتیاز در مکان ششم و هیات فوتبال رودان با انجام ۲ بازی، ۲ شکست و بدون امتیاز در انتهای جدول هفت تیمی قرار دارند.

الهه کریمی بازیکن پویندگان فجر شیراز در خصوص این دیدار گفت: از تیم حریف هیچ شناختی نداریم و فقط می‌دانیم که سال گذشته در لیگ دسته یک حضور داشته و تا اینجا لیگ برتر فوتسال هم نتایج خوبی کسب نکرده و با تمریناتی که زیر نظر کادرفنی برگزار شد که انتظار می رود  نتیجه مناسبی را مقابل هیات فوتبال رودان کسب کنیم.

او، بیان کرد: دو بازیکن مصدوم در تیم داریم که انتظار می رود برای بازی‌های آینده آماده شوند و آخرین تمرین پویندگان را قبل از اعزام به رودان صبح امروز در شیراز برگزار کردیم.

در هفته سوم هر دوتیم نتایج مناسبی کسب نکردند و هیات فوتبال رودان با نتیجه عجیب و پرگل ۲۱-صفر مغلوب سایپا تهران شد و پویندگان فجر شیراز هم با ۱۳ گل نتیجه را مقابل میهمانش حفاری اهواز واگذار کرد.

فهیمه فتاحی و الناز قدمگاهی دیدار هیات فوتبال رودان و پویندگان فجر شیراز را قضاوت می‌کنند.

در جدول رده بندی گروه نخست لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های حفاری اهواز، سایپا تهران و مس کرمان در مکان‌های اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.