پارس آرا شیراز آماده کسب سومین برد

دختران فوتسالیست پارس آرا برای کسب پیروزی گام به دیدار مقابل مس رفسنجان می گذارند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،در هفته چهارم رقابت های دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور ، تیم پارس آرا شیراز ساعت یازده روز جمعه ۱۷ دی ماه رودرروی میزبانش مس رفسنجان قرار می گیرد.

نماینده فارس که در دو هفته گذشته به دو پیروزی دست یافته و با ۶ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه ۲ قرار گرفته به کسب پیروزی در بازی مقابل نماینده کرمان امیدوار است.

ستاره زارع سرمربی تیم پارس آرا شیراز در خصوص آخرین شرایط آمادگی تیمش گفت : بازی مهم و سختی در پیش داریم.

او، بیان کرد: تیم مس قهرمان فصل گذشته است و کمترین تغییرات رو داشته و با توجه به این که در خانه خودش بازی می کند و هفته قبل هم امتیاز از دست داده و  برای پیروزی به میدان می آید.

زارع، تصریح کرد:  با وجود اینکه شرایط متفاوتی داریم اما حریف دست و پا بسته ای نیستیم و برای کسب امتیاز به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم پارس آرا شیراز، ادامه داد: تیم پارس آرا امسال از بازیکنان صد در صد بومی تشکیل شده و با توجه به اینکه خیلی دیر بسته شد ضعف هایی در تیم وجود دارد که در تمریناتی که پشت سر می گذاریم سعی بر برطرف کردن آن ها داریم.

او، افزود: با توجه به شناختی که از مس رفسنجان و بازیکنانشان داریم ، روی نقاط قوت و ضعفشان کار کردیم و امیدوارم که شاهد یک بازی خوب از سوی هر دو تیم باشیم.

قضاوت دیدار تیم های مس رفسنجان و پارس آرا شیراز را سمیه طاهری و سمانه میرصانع برعهده دارند.

نماینده فارس در هفته سوم با ۲ گل هیات فوتبال اصفهان را از پیش رو برداشت و مس رفسنجان با همین نتیجه مغلوب هیات فوتبال خراسان رضوی شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.