بازیکن تیم والیبال نشسته مس:

کری خوانی‌ها برای این هستند که تیم ملی رشد کند

بازیکن تیم والیبال نشسته مس شهر بابک در حاشیه دیدار پایانی تیمش با شهرداری ورامین در خصوص کیفیت برگزاری مسابقات لیگ برتر توضیحاتی داد.

حسین گلستانی، بازیکن تیم والیبال نشسته مس شهر بابک، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط و میزبانی این مسابقات خوب بود.

او افزود: تمام این مسابقاتی که برگزار می‌شوند و کری‌هایی که داخل زمین بین بازیکنان و مربیان خوانده می‌شوند؛ همه برای این هستند که تیم ملی رشد کند. بیرون زمین همه بازیکنان با یکدیگر دوست هستند. من هم این قهرمانی را به تیم شهرداری ورامین تبریک می‌گویم.

گلستانی درباره میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در این مسابقات گفت: علاوه بر تست pcr، تمامی بازیکنان هنگام ورود به سالن ضد عفونی می‌شدند. خدا را شکر شرایط به خوبی پیش رفت و برای کسی اتفاق خاصی نیفتاد.

او در پایان درباره کم و کیف حمایت‌های مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک از ملی پوشان پارالمپیکی کشورمان تصریح کرد: از وزارت ورزش و جوانان اطلاع زیادی ندارم، اما کمیته ملی پارالمپیک همیشه از ورزشکاران خود حمایت کرده است و از آن‌ها تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار