سرمربی تیم والیبال نشسته مس:

امیدواریم تیم ملی والیبال نشسته باز هم در پارالمپیک قهرمان شود

هادی رضایی، سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک در حاشیه دیدار پایانی تیمش با شهرداری ورامین درباره شرایط این دوره از مسابقات توضیحاتی داد.

هادی رضایی، سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان اظهار کرد: بازی حساسی با تیم شهرداری ورامین انجام دادیم؛ هنگامی که در چنین لیگ سنگینی، امتیاز‌های ۳ تیم با هم برابر می‌شود و بحث پوئن مطرح می‌شود، نشان دهنده این است که ما تیم ملی قوی‌ داریم.

رضایی افزود: امیدواریم این تیم ملی قوی بتواند از افتخارات پارالمپیک دفاع کند و ان شاءالله برای هفتمین بار قهرمان این رقابت‌ها شویم.

او همچنین درباره حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک از ورزشکاران رشته والیبال نشسته گفت: با توجه به این که به خاطر بیماری کرونا یک سال در برگزاری مسابقات وقفه افتاده بود، اما به طور کلی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین و حتی باشگاه‌ها از والیبال نشسته حمایت‌های خوبی داشتند و امروز شاهد یک مسابقه عالی بین ۲ تیم باشگاهی خوب بودیم. این باعث شکوفایی رشته والیبال نشسته و قهرمانی‌های متعدد تیم ملی خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک درباره رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این دوره از مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: شیوه نامه‌های بهداشتی به طور نسبی در این مسابقات رعایت شدند. بالاخره باید این مسابقات برگزار می‌شدند تا بازیکنان تیم ملی برای مسابقات آینده به خصوص مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آمادگی خود را حفظ کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار