حمله دوباره به کاروان لجستیک آمریکا

یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در حله عراق هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یک کاروان پشتیبانی لجستیک ارتش امریکا در حله عراق هدف حمله قرار گرفت.

هفته گذشته نیز رسانه‌های خبری از حمله به کاروان لجستیک نیرو‌های امریکایی در عراق خبر داده بودند. بنا بر اعلام «صابرین نیوز»، این کاروان در بزرگراه بصره - ناصریه هدف قرار گرفته بود.

چندی است کاروان نظامیان آمریکایی در بخش‌های مختلف عراق مورد حمله نیرو‌های عراقی قرار گرفته اند. نیرو‌های عراقی اعلام کرده‌اند مهلت آمریکا برای خارج کردن نیروهایش از خاک این کشور به پایان رسیده است و باید هرچه زودتر این نیرو‌ها خاک عراق را ترک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۳:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
این نامش حمله نیست......بلکه اشتباهات نیروی انسانی است و یا جبران مافات پسمانده های داعش و القاعده است علیه نیروهای اربابانش این اشتباهات انسانی را بارها و بارها بطور مکرر و متواتر نیروهای هوائی و زمینی ارتش سنتکام ایالات منفرده آمریکا علیه مواضع ارتش سوریه و عراق مرتکب شد و هیچ بار نه تنها معذرت خواهی هم نکرد بلکه با لجستیک و هلی برن و پشتیبانی زمینی و هوائی فرماندهان عالی داعش را از میدان جنگ نجات داد و به نیروهای تحت محاصره داعش تسلیحات رساند.......این در حالی است که معلوم نیست نیروهای ارتش سنتکام آمریکا در عراق چه غلطی میکنند؟ و چرا؟ خاک این کشور را غصب و اشغال کرده اند و در آن پایگاه های متعدد کوچک و بزرگ ساخته اند؟ آیا همین اجازه به ارتش عراق در خاک آمریکا داده شده است؟ با اینکه هنوز قصاص خون ابومهدی المهندس و شهیدان همراهش از دولت تروریسم آمریکا گرفته نشده و این حق قصاص با عنایت به حکم متقن کتاب الله برای عراق محفوظ است و مجلس این کشور با حداکثر آراء خروج ارتش سنتکام آمریکا را بعنوان قانون خروج تصویب کرده است...............
آخرین اخبار