واشنگتن: ایران به پایبندی کامل در برجام برگردد ما هم باز می‌گردیم

وزارت خارجه آمریکا مدعی شده اگر ایران به تعهدات خود در برجام برگردد، این کشور نیز به تعهدات خود باز می‌گردد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، وزارت خارجه آمریکا بدون در نظر گرفت این موضوع که این کشور از توافق هسته ای خارج شده و آن را نقض کرده است، مدعی شد «اگر ایران به تعهدات خود برگردد، واشنگتن نیز به توافق هسته‌ای برمی گردد.»

وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد: اگر ایران به طور کامل به تعهدات خود در توافق هسته‌ای بازگردد، واشنگتن نیز همین کار را خواهد کرد.

این وزارتخانه در ادامه ادعاهای خود افزود: به خاطر عدم پایبندی ایران به تعدادی از تعهدات خود، از توافق بسیار دور شده‌ایم؛ باید در برخی اقدامات تجدید نظر شود.

وزارت خارجه آمریکا تاکید کرده که این کشور به طور کامل با متحدان و شرکای خود و نیز کنگره در مورد پرونده ایران در حال هماهنگی است.

این ادعاهای آمریکا در حالی مطرح می شود که جو بایدن رئیس جمهور این کشور در شعارهای انتخاباتی خود وعده داده بود در صورت پیروزی به برجام باز می‌گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۲۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
واشنگتن زر نزن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
ما که آب از سرمون گذشته و کشور دارد به مدار و یا ریل اقتصاد مقاومتی بر میگردد، چرا باید ما کوتاه بیاییم؟ کشور ما به جای برجام، نیاز به یک دولت قوی و مدبر داره تا از ثروت های خدادادی خودمان، اقتصاد را شکوفا کنه.
Iran (Islamic Republic of)
م.محمدی
۰۸:۵۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
فعلا شما به سر جای اول خود برگردید و چند ماه در جای خود و تعهدات خود ثابت قدم باشید تا ما ایرانیها ببینیم تحریم چطوری برداشته مشه و این پدیده نادر برداشته شدن تحریم را با چشم غیر مسلح مشاهده کنیم و باورمون بشه بعد اگر شرایط قابل قبول بود بر می گردیم. ما عجله نداریم. حق و حقوق قبلی ما هنوز پیشتونه.بدهید و تسویه کنید بعد بیاید برای نسیه بعدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
راه حل مشکلات داخل تو داخله نه خارج. این آمریکا الان بهانش تعهدات برجامی ایرانه،اینو ایران انجام بده دوباره دبه میکنه که ما حضور منطقه ای و میخوایم،اونو بدیم دوباره دبه میکنه. میگه موشک ی و میخوایم!اینو که دادیم فورا به یک بهانه مثل نقض حقوق بشر مثل لیبی میاد ایرانو تصرف میکنه! بعد مردم ایران چی میشن؟اواره جنگی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
ظريف ايندفعه بايد مواظب باشه مثل برجام كلاه سرمون مذارن و يه حق پشيموني سنگيني ازشون بگيريم كه اگه ما برگشتيم ولي تحريما رو ورنداشتن مجبور بشن خسارت نو و كهنه رو بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
تحريما رو وردارين و اگه ما برنگشتيم دوباره تحريم كنين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
هر وقت جو بايدن بگه قابل قبوله والا ممكنه ما خاموش كنيم ولي بايدن تحريما رو ورنداره و بگه من همچين تعهدي ندادم
Iran (Islamic Republic of)
REZA
۲۳:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
یکبار هرچه تعهدبودراانجام دادیم وغربی ها به هیچ یک ازتعهداتشان عمل نکردند.پس مومن دوبارازیک سوراخ گزیده نمیشود .ببینیم دولت مامومن است یا نه .این امتحان خوبی برای ایمان دولتمردان است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
اینا همش وعده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
توپ توی زمین اونهاست ولی حتی نمیخواهند زحمت شوت زدن رو بکشند و میگویند `خودتون بیایید توپ رو ببرید`
مبادا ذره ای کوتاه بیاییم که آنوقت همه چیز رو خواهیم باخت
آخرین اخبار