شیف: بخاطر آمریکا ترامپ را استیضاح می‌کنیم

رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا با اعلام اینکه محاکمه ترامپ به خاطر این کشور است، این اقدام را تنها راه محروم کردن او از رسیدن به مناصب دولتی دانست.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح دونالد ترامپ را واجبی دانست که نمایندگان مردم باید برای حضانت از کشور آن را عهده دار شوند.

آدام شیف در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود آخرین برگ ریاست جمهوری ترامپ را یادآور شد و نوشت: ترامپ با دروغ و تحریکات خود گروهی را برای هدف قرار دادن انتقال مسالمت آمیز قدرت تحریک کرد. ما به عنوان اعضای مجلس وظیفه خود را انجام دادیم و استیضاح کردیم. به زودی وقت آن فرا می‌رسد که سناتور‌ها کار‌های خود را انجام دهند. برای محافظت از کشور، ترامپ باید از رسیدن به هر سمت دیگری رد صلاحیت شود.

حمله اخیر حامیان ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا نه تنها کمکی به ابقای او در کاخ سفید نکرد بلکه پرونده مختومه استیضاح او را بار دیگر از کشوی میز دموکرات‌ها خارج کرد. این طرح به تائید اکثریت نمایندگان مجلس آمریکا رسیده و قرار است روز دوشنبه در سنا مطرح شود.

با توجه به افتادن کنترل سنا به دست دموکرات ها، استیضاح ترامپ محتمل به نظر می‌رسد و بعید است او این بار بتواند به لطف حمایت سناتور‌های جمهوری خواه از معرکه رسوایی که اعتبار آمریکا را در عرصه جهانی خدشه دار کرد، قصر در برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
reza
۱۴:۱۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
1) زورمندی مکن بر اهل زمین تا دعائی به آسمان نرود.....
2) یکبارجستی ملخک 2بارجستی ملخک آخر به دستی ملخک.....
3) خود کرده را تدبیر نیست......
Iran (Islamic Republic of)
استيضاح فوري
۱۰:۴۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
ترامپ براي هميشه از صحنه سياسي خارج ميشود .انتخابات بعدي او ديگر نميتواند كانديد شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
اره جون عمت به کسی بگو این حرفارو که نظام شما رو نشناسه
آخرین اخبار