مربی تراکتور: تلاش می‌کنیم برابر گل گهر کیفیت خود را نشان دهیم

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی این تیم برابر تیم گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی این تیم برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: تیم ما در هفته دوازدهم با  گل گهر بازی دارد. این تیم نشان داده یکی از تیم‌های خوب لیگ است و بازیکنان باکیفیتی دارد. تیم گل گهر با تمرینات آماده سازی پیش فصل و شروع خوبی  که در این فصل داشته، یکی از تیم‌های مطرح ما محسوب می‌شود.

مربی تیم فوتبال تراکتور بیان کرد: قصد داریم مقابل گل گهر برای پیروزی به زمین برویم و با تدابیر مسعود شجاعی و کادرفنی امیدواریم شرایط به شکلی رقم بخورد تا دل هواداران را شاد کنیم.

چمنیان افزود: خوشبختانه بازیکنانی که مقابل استقلال مصدوم شدند، تحت درمان قرار دارند و کادر پزشکی آخرین نظر خود را درباره آن‌ها فردا صبح قبل از بازی اعلام می‌کند. در صورت تایید پزشکان می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم در غیر این صورت این بازیکنان را برای طول فصل حفظ خواهیم کرد.

او خاطر نشان  کرد: امیدواریم بازیکنان جایگزین از لحاظ کیفی و انگیزشی در سطحی باشند که بتوانند به تراکتور کمک کنند. میلاد فخرالدینی را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. در بازی‌های بعدی از او استفاده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار