مربی تیم فوتبال گل گهر:

سبک بازی و کیفیت فنی تراکتور به گل گهر نزدیک است/ فقط خواستار برقراری عدالت هستیم

سعید الهویی، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره بازی با تراکتور، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید الهویی، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور، اظهار کرد: به بازی فردا خیلی امیدوار هستیم. تراکتور از نظر سبک بازی و کیفیت فنی به ما نزدیک است. آن‌ها به فوتبال مالکانه علاقه دارند. هر تیمی که بهتر بتواند بازی مالکانه و حملات تدریجی را انجام دهد، شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت. حدس می‌زنیم تماشاگران بازی زیبایی ببینند. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی در بازی فردا کسب کنیم.

او در ادامه بیان کرد: مطمئن باشید امیر قلعه نویی در هر مسابقه با هر تیمی یا در هر شهری، فقط به دنبال ۳ امتیاز است. باشگاه گل گهر سعی می‌کند با حضور قلعه نویی به ثبات برسد. رسیدن به قله زمان‌بر است. ما پله به پله در حال بالا رفتن هستیم و اگر کیفیت بازی ما را با سایر تیم‌ها مقایسه کنید، گل گهر بین ۴ تیم بالای جدول است. هواداران مطمئن باشند که کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

الهویی درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه گل گهر، عنوان کرد: قلعه نویی پس از پایان نیم فصل اول با یک برنامه ریزی کامل بهترین انتخاب‌ها را انجام می‌دهد. در مورد معاوضه فرشید باقری و متین کریم زاده با علیرضا علیزاده فکر می‌کنم باشگاه بیانیه داده است. ضمن این که تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند. تبریزی قبلا کیفیت خود را در ذوب آهن نشان داده است. قلعه نویی همیشه انتخاب‌های خوبی دارد و در نیم فصل هم اتفاقات خوبی رخ خواهند داد.

او درباره وضعیت مصدومان و محرومان گل گهر، گفت: محروم یا مصدومی که در فهرست تیم ما تغییر ایجاد کند، نداریم. چند بازیکن ما مصدومیت جزئی داشتند که قلعه نویی ترجیح داد به آن‌ها استراحت دهد.

الهویی در ادامه بیان کرد: ما قصد اعتراض بی دلیل نداریم و خواستار اصلاح هستیم. اشتباهات داوری در هفته گذشته ۲ امتیاز از ما گرفته اند. این گفته ما نیست؛ بلکه اظهارات کارشناسان داوری است. در این فصل گل گهر بیش از سایر تیم‌ها ضرر کرده است. در شرایطی فصل ۹۷-۹۸ سپاهان با اختلاف ۲ امتیاز قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد که داوری‌ها به ضرر سپاهان بود. این موضوع برای ما تصوری ایجاد می‌کند که مشکل با تیم نیست؛ بلکه مشکل با قلعه نویی است. این مشکل به بخش کوچکی از داوران مربوط می‌شود. از داوران خواهش می‌کنیم که تحت تاثیر این مسائل قرار نگیرند. ما فقط خواستار برقراری عدالت هستیم. حق ما را تضییع نکنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار