بسته شدن ساختمان کنگره به سبب وقوع آتش سوزی

رسانه‌های خبری از بسته شدن ساختمان کنگره به سبب وجود تهدیدات خارجی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود از بسته شدن ساختمان کنگره به سبب تهدیدات امنیتی خارجی خبر داد و اعلام کرد پلیس کنگره به کارکنان این ساختمان ضرورت هوشیار بودن در برابر مسائل را گوشزد کرد.

الجزیره همچنین اعلام کرد پلیس بخش غربی ساختمان کنگره را به سبب تهدید امنیتی خارجی تخلیه کرد. شبکه سی ان ان نیز از به صدا در آمدن دستگاه‌های هشدار در ساختمان کنگره برای تشویق افراد حاضر در ساختمان به منظور عدم خروج از ساختمان به سب تهدید امنیتی خارجی خبر داد.

خبرگزاری رویترز نیز از بسته شدن ساختمان کنگره و جلوگیری از ورود و خروج به آن به سبب تهدیدات امنیتی خارجی خبر داد. خبرنگار الجزیره نیز از تخلیه بخش غربی ساختمان کنگره، جایی که آمادگی‌ها برای مراسم تحلیف بایدن در جریان است، به سبب تهدیدات خارجی خبر داد.

یگان اطفای حریق در واشنگتن گفته: ما درخواست برای خاموش کردن یک آتش سوزی را در نزدیکی ساختمان کنگره را پاسخ دادیم و آن را خاموش کرده و هیچ فردی در جریان این حادثه آسیب ندیده است. مقامات آمریکایی می‌گویندهیچ خطر امنیتی در خصوص آتش سوزی که در نزدیکی ساختمان کنگره به وقوع پیوست، وجود ندارد. یک مسؤول امنیتی به شبکه ان بی سی نیوز گفت، دود بلند شده در نزدیکی ساختمان کنگره به دلیل حریق رخ داده در اردوگاه بی‌خانمان‌ها و آوارگان در نزدیکی این ساختمان بوده است. پلیس کنگره نیز اعلام کرد، هیچ آتش‌سوزی در داخل و خارج کنگره رخ نداده است.

رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده اند این آتش سوزی در چادر افراد آواره در نزدیکی ساختمان کنگره به وقوع پیوست و هیچ کسی آسیبی ندیده است. بر اساس اعلام رسانه ها، وقوع آتش در اردوگاه افراد بی خانمان در نزدیکی ساختمان کاپیتول باعث انفجار در مخزن گاز پروپان شده است. قرار است روز چهارشنبه مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار