چهار سرای محله در اردبیل احداث می‌شود

شهردار اردبیل از احداث چهار سرای محله در محلات سیزده گانه شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در حاشیه سفر معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: در سفر معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران از مناطق حاشیه شهر اردبیل قرار شد تا در چهار محله هدف برای هریک از پروژه‌های سرای محله و احداث پارک محله‌ای ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تا پایان سال تزریق شود.

او تصریح کرد: این پروژه‌های عمرانی و خدماتی در محلات گلمغان، میر اشرف، ملایوسف و ایران آباد اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود.

شهردار اردبیل بیان کرد: در این محلات احداث پروژه‌های عمرانی و خدماتی در قالب بازآفرینی شهری آغاز شده و در سال آینده به تدریج به بهره برداری می‌رسد.

لطف اللهیان به بازدید معاون وزیر راه شهرسازی از پروژه بازآفرینی بازار تاریخی و سنتی اردبیل اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه در فاز اول قرار شد شرکت بازآفرینی شهری مبلغ ۱۶ میلیارد تومان پرداخت کند تا در کنار کمک سازمان میراث فرهنگی و اعتبارات استانی این بازسازی شکل منسجم بگیرد.

او بیان کرد: مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری از سرای پنبه فروشان، وکیل، امام جمعه، زنجیر لر و دمیرچی بازدید کرده و قول مساعد برای بازسازی این بنا‌های تاریخی و فرسوده بازار اردبیل دادند.

شهردار اردبیل به درخواست تامین قیر از معاون وزیر راه اشاره کرد و گفت: قرار شد برای آسفالت معابر سکونتگاه‌های غیر رسمی و حاشیه شهر اردبیل قیر مورد نیاز تا پایان سال اختصاص یافته تا درفصل کاری آینده عملیات آسفالت ریزی به انجام برسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.