آغاز عملیات جداره سازی میدان عالی قاپوی اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: عملیات جداره سازی میدان عالی قاپوی اردبیل در سفر وزیر میراث فرهنگی به استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: عملیات جداره‌سازی میدان عالی‌قاپوی اردبیل با تامین اعتبارات مورد نیاز در سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان اردبیل آغاز می‌شود.

او از تامین اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه خبر داد و افزود:‌ از محل اعتبارات بازآفرینی شهری اعتبارات این پروژه به میزان پنج میلیارد ریال تامین شده است که با تخصیص آن تا یک ماه آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این طرح خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اجرای این طرح را زمینه‌ساز تعریف مسیر جدید برای گردشگران دانست و بیان کرد: اجرای این جداره‌سازی با طاق‌نما انجام می‌شود و پس از اجرا و تکمیل آن شاهد راه‌اندازی طرح‌های مرتبط با این مکان خواهیم بود.

فلاحی گفت:‌ این پروژه بعد از سالیان متوالی زمینه اجرای آن با اعتبارات مورد نیاز فراهم شده و در سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان اجرای آن کلید خواهد خورد که تسریع در اجرای آن از اولویت‌های اساسی برای تکمیل این پروژه است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.