قتل یک سیاه پوست دیگر به دست پلیس آمریکا

پلیس آمریکا یک سیاه پوست که از اختلالات روانی رنج می‌برد را به ضرب گلوله از پای درآورد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ان بی سی، پلیس آمریکا در ادامه خشونت هایش علیه شهروندان سیاه پوست، مرد دیگری را در ایالت تگزاس به قتل رساند.

تصاویر دوربین مدار بسته خانه این مرد سیاه پوست به نام «پاتریک وارِن» نشان می‌دهد افسر پلیس به درب خانه او مراجعه می‌کند و او را به بیرون فرا می‌خواند.

پلیس از او می‌خواهد دستانش را نشان دهد و روی زمین دراز بکشد؛ که ناگهان صدای شلیک گلوله شنیده می‌شود. خانواده مرد سیاه پوست که به علت اختلال روانی پاتریک وارن از پلیس ویژه بیماران روانی درخواست کمک کرده است، به بیرون می‌آ‌یند و از پلیس می‌خواهند به او شلیک نکند، اما در ادامه پلیس به او شلیک می‌کند.

این مرد سیاه پوست ۵۲ ساله بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت. «لی مریت» وکیل خانواده وارن می‌گوید: پلیس به جای فرستادن ماموری که ویژه رسیدگی به بیماران روانی باشد، ماموری را می‌فرستد که تجربه این کار را ندارد و فورا به اسلحه متوسل می‌شود.

پلیس تگزاس اعلام کرد این موضوع را به طور جدی بررسی می‌کند و افسری را که به پاتریک وارن شلیک کرد با نام «رونالدو کانترارس» معرفی کرد. خانواده پاتریک وارن خواستار بازداشت و محاکمه او هستند.

افزایش خشونت و قتل شهروندان سیاه پوست آمریکایی همچنان در رسانه‌های این کشور مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد. براساس آمار رسمی طی چند سال گذشته همواره آمار قتل شهروندان آمریکایی از سوی پلیس این کشور روند روبه رشدی داشته است. بر اساس آمار موجود، در سال ۲۰۱۵، ۹۹۵ آمریکایی به دست پلیس به قتل رسیده‌اند؛ این آمار در سال ۲۰۱۶، ۹۶۳ نفر ودر سال ۲۰۱۷ به ۹۸۷ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۲۷ دی ۱۳۹۹
سیاهان نابود کننده تمدن امریکا خواهند بود همانها که روزی به امید کار از افریقا مهاجرت کردند. با سقوط امریکا و ورشکستگی شرکتها بیکاری بشدت افزایش یافته و سیاهان اولین قربانیان بیکاری خواهند بود
آخرین اخبار