مالکی طی تذکری:

رد پای آمریکایی‌ها را پشت احداث سد کمال‌خان افغانستان می‌بینم

نماینده زاهدان گفت: رد پای آمریکایی‌ها را پشت طرح احداث سد کمال خان افغانستان می‌بینم؛ زیرا انحراف سیلاب‌ها از مسیر اصلی که باید به دریاچه هامون برسد موجب مشکلاتی شده است.

رد پای آمریکایی‌ها را پشت احداث سد کمال‌خان افغانستان می‌بینمبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، فداحسین مالکی نماینده زاهدان در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی به وزیر امور خارجه و وزیر نیرو گفت: احداث سد کمال خان افغانستان باعث مشکلات روحی و روانی برای مردم شریف استان سیستان و بلوچستان شده است؛ بر اساس تجربه، رد پای آمریکایی‌ها را پشت این طرح می‌بینم؛ زیرا انحراف سیلاب‌ها از مسیر اصلی که باید به دریاچه هامون برسد موجب مشکلاتی شده است.

او خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: ملت نجیب ایران سال‌هاست با تحریم ظالمانه دست و پنجه نرم می‌کنند، اما تحریم در درون دولت برای بلای ملت ماست. تمام مرزهای کشور و معابر رسمی و قانونی به علت عدم توجه به قوانین و بخشنامه‌های برخی از وزرای شما، بسته شده است. متأسفانه جوانان سیستانی و بلوچستانی و کردستانی مجبور هستند برای یک لقمه حلال به آب و آتش بزنند.

مالکی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق در جریان باشد شرایط بیرونی کشور و شیطنت‌های سرویس‌های آمریکایی و رژیم صهیونیستی می‌تواند موجب مشکلاتی شود؛ در نتیجه مراقب بودجه دفاعی و امنیتی باشد که وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه رقابت‌های سخت و نفس‌گیری با سرویس‌های خارجی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار