کاراکاس میزبان کمیسیون بین دولتی روسیه و ونزوئلا در سال ۲۰۲۱

رئیس بخش آمریکای لاتین وزارت امور خارجه روسیه از تشکیل جلسه کمیسیون بین دولتی روسیه و ونزوئلا در سال ۲۰۲۱ در کاراکاس خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکساندر شوچتینین، رئیس بخش آمریکای لاتین وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با اسپوتنیک اعلام کرد کمیسیون بین دولتی روسیه و ونزوئلا در سال ۲۰۲۱ در کاراکاس تشکیل جلسه خواهد داد.

الکساندر شوچتینین گفت: ما در حال کار بر روی برنامه‌هایی برای تماس‌های دوجانبه در سال ۲۰۲۱ هستیم. به طور مشخص، امسال جلسه منظم کمیسیون بین دولتی سطح بالا بین روسیه و ونزوئلا در کاراکاس برگزار می‌شود که هدف آن بحث در مورد طیف وسیعی از مسائل مربوط به تجارت و همکاری اقتصادی بین دو کشور از جمله در زمینه‌هایی مانند انرژی، معدن، حمل و نقل، کشاورزی، دارو و داروسازی است.

به گفته این دیپلمات، روسیه به پشتیبانی سیاسی خود از مقامات قانونی ونزوئلا ادامه خواهد داد و همه گیر‌ی مانع گفت‌وگوی دو جانبه نیست.

او همچنین در مورد انتخابات پارلمانی ونزوئلا، که علی رغم فشار سیاسی خارجی در ماه دسامبر برگزار شد، اظهارنظر کرد و گفت: مقامات ونزوئلا همه تلاش خود را برای سازماندهی انتخابات مطابق با بالاترین استاندارد‌های شفافیت، دموکراسی و همچنین ایمنی بهداشتی و اپیدمیولوژیک انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار