حماس: امارات شهرک سازی صهیونیست‌ها را تسهیل می‌کند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی، حماس، همکاری تجاری شرکت‌های اماراتی با دشمن صهیونیست را تسهیل کننده شهرک سازی‌های غیرقانونی این رژیم دانست.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، جنبش مقاومت اسلامی، حماس، همکاری تجاری میان شرکت‌های اماراتی با شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه باختری را محکوم کرد.

حازم قاسم، سخنگوی حماس روز یکشنبه طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن روابط تجاری میان ابوظبی و تل‌آویو اعلام کرد شرکت‌های اماراتی با اصرار بر ارتکاب گناه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، محصولات مورد نیاز دشمن صهیونیست برای شهرک سازی را تامین می‌کنند.

در بیانیه سخنگوی حماس، مبادلات تجاری با شهرک نشین‌های صهیونیست به منزله تشویق دشمن صهیونیست به ادامه اشغالگری خود از طریق شهرک سازی در اراضی فلسطین توصیف شده است. حازم قاسم تاکید کرد مبادلات تجاری امارات با شهرک نشینان مایه دلگرمی رژیم صهیونیستی است تا در سرزمین‌های مردم ما در کرانه باختری به شهرک سازی ادامه دهند و بیش از پیش بر سیاست بیرون راندن فلسطینیان از اراضی خود اصرار ورزند.

«حسن بریجیه» مدیر دفتر مقاومت در برابر ساخت حصار و شهرک سازی در بیت لحم واقع در کرانه باختری اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال اشغال بخش دیگری از این شهر برای اجرای اهداف متجاوزانه خود است. نظامیان رژیم صهیونیستی در راستای اجرای این طرح بیش از چهار هزار متر از اراضی منطقه کشاورزی «خله حسان» را تصرف و درخت‌های زیتون و انگور آن را قطع کردند. صهیونیست‌ها از سال ۱۹۸۳ به دنبال تصرف این منطقه بوده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار