زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست

ده‌ها نفر به دلیل حملات نظامیان صهیونیست به اعتراضات امروز مردم فلسطین در کرانه باختری به پروژه‌های شهرک سازی رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، امروز جمعه مردم فلسطین در اعتراض به حملات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و در رد پروژه‌های شهرک سازی در همه مناطق فلسطین به خیابان‌ها آمدند که به دنبال آن ده‌ها نفر از شهروندان فلسطینی زخمی و تعدادی از آن‌ها توسط نظامیان اشغالگر صهیونیست بازداشت شدند.

در اعتراضات امروز که پس از برگزاری نماز جمعه انجام شد، ده‌ها نفر با گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

اهالی شهرک کفرقدوم در شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری که مبدأ جدید مقاومت مردمی فلسطین به شمار می‌رود، تظاهرات گسترده‌ای در رد پروژه‌های شهرک سازی رژیم صهیونیستی در مناطق کرانه باختری برگزار شد که به دنبال آن با نیرو‌های صهیونیست درگیر و تظاهرات کنندگان سرکوب شدند.

مناطق دیگری از کرانه باختری مانند منطقه جبل الرفه در شرق رام الله نیز فعالیت مشابهی را داشتند و شرکت کنندگان در تظاهرات پروژ‌های شهرک سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. در این منطقه نیز فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها درگیر شدند که نیرو‌های رژیم صهیونیستی آن‌ها را سرکوب و زخمی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار